Zou 't of zie ik spoken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mooney963, Apr 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mooney963

Mooney963 Nieuw lid

Apr 19, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik ervaar de laatste week best heftige klachten en mijn moeder vroeg zelfs of ik last had van een kind in mn buik. Even voor de duidelijkheid mijn vriend en ik zijn er nog niet aan toe om kinderen te krijgen. Maar na ietsje langer dan een week met die klachten te hebben gelopen werd ik toch een beetje bang en heb ik een test gedaan, gister. Niet met ochtendurine. Ik zie dus een heel licht streepje, maar weet het ook weer niet zeker. Het is wel roze kleurig. En omdat ik op deze site geregeld dit soort testuitslagen voorbij zie komen en jullie er dan vast goed in zijn om te zien of juist niet:p hoopte ik dat jullie even een blik op mijn test uitslag kunnen geven. Ik denk wel dat het streepje dat ik zie iets meer naar de T kant toe zit dan dat het zou moeten? Morgenochtend ga ik natuurlijk wel nog eens testen. Maar ik ben gewoon ontzettend benieuwd wat jullie zien.

Alvast bedankt!

Attached Files:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zie wat je bedoelt en vind hem inderdaad op de verkeerde plek zitten.
    Ik zou even morgenochtend opnieuw testen.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Test is niet goed doorgelopen, voor nu geen positieve test.. Morgen opnieuw! Spannend meis!

4. Mooney963

Mooney963 Nieuw lid

Apr 19, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie dames voor de reactie! T blijft dus even spannend. Morgen zet ik de volgende uitslag er wel op om de spanning te doorbreken:p

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik denk ook niet positief.. De streep staat aan het begin, daar komt wel vaker een rare streep

6. Steph88

Steph88 Niet meer actief

voor nu niet positief.. idd de streep staat vreemd.. morgen opnieuw :p

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zou eens wat waterdruppels op de test doen (waar je normaal urinedruppels doet). Vaak als het een probleem is van niet goed uitlopen dan verdwijnt dat.

Ik vind hem eigenlijk ook op de verkeerde plek zitten.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Het ziet er niet uit als een goede test. Weet je zeker dat je niet aan kinderen toe bent?

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Denk geen goede test. Heb je vanmorgen nog getest?

Share This Page