Ja ik ken het... Gewoon duidelijkheid he.. Maar denk dat je dat pas echt over een paar dagen zal krijgen. Kan nu nog niks maken van je testen...
Ik had vorige week getest met kruidvat 2v5 omdat ik erg misselijk was en savonds een diner met vrienden had (wilde weten of ik alles kon eten). Eerst kreeg ik toen een heeeeeeeeeeeel vaag 2e lijntje, maar die verdween binnen een halve minuut en toen zag ik niks meer. Ongesteld geworden dus was niet zwanger. Normaal gesproken heb ik altijd goede ervaring met deze testen. Knalstreep bij zwangerschap (ik test altijd na NOD) of gewoon wit bij geen zwangerschap.
Bedankt voor jullie reacties. Ben inmiddels een week verder dan m'n eerste test. En nog steeds in onzekerheid. Vanmorgen was de tests weer iets duidelijker. Maar nog steeds heel licht. Of word ik gek? Haha
Op de laatste zie ik heel licht iets, maar denk dat hij nu wel donkerder had moeten zijn. Apart! Maar zelf ook een keer gehad. Een heel licht streepje, maar toch ongesteld geworden.
Nou heb net de dokter gebeld. Ik mag om 10:40 komen voor een buik onderzoek en urinetest. Ik wil nu wel graag weten waar ik aan toe ben.
Succes bij de dokter!! Hoop dat die uitsluitsel kan geven...zoals ik op de testjes kan beoordelen, staat er in de verte wel iets van een 2e streepje! Maar heb het zelf ook meegemaakt, een week lang zulke testjes van de kruidvat en toch ongie geworden. De laatste waarbij het echt was, was ook daadwerkelijk gelijk binnen 5 min een vette streep... Duim voor je!!
ik zie ze wel Feline, en laatste lijkt ook ietsje donkerder idd maar als er al een week tussen zit.. dat kan haast niet van een (goede) zwangerschap zijn, lijkt me..? je bent inmiddels bij de dokter geweest, hoop dat je meer duidelijkheid hebt nu