Bedankt, nee heb helaas niet meer duidelijkheid. D'r dokter zegt streep is streep. Dus dan ben he zwanger. Ik moest over een paar dagen nog een test doen. Ze heeft ook aan m'n buik gevoeld. Maar met dit station valt er nog niks te voelen zei ze.
Ik had testen besteld op internet van zwanger en Kids. Zag toen ik thuis kwam uit m'n werk dat ze binnen waren dus kon niet laten om er 1 te proberen. Ik was er eigenlijk al van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn na al die vage testen. Doen ik de test net. Na veel drinken. En er staat meteen een streep. Ik weet nu niet zo goed meer wat ik denken moet.
Nee klopt. Misschien te snel een foto genomen. Hier is hij meer door gelopen. Sorry ik blijf foto's plaatsen. Maar kan het niet geloven.
Nee daarom twijfel ik ook zo. Heb wel op internet gelezen dat er vrouwen zijn die pas heel laat positief testen. Pff wat is het lastig he.
Waarom geen bloedtesten bij de ha? En ik begrijp je bent aan de pil en bij vermoeden zw gelijk gestopt toch? Je had nu dan toch ook al een bloeding gehad moeten hebben?
Wrm heeft de ha eigenlijk geen bloed geprikt toen je er was, aangezien de streepjes zo onzeker zijn elke keer. Het lijkt alsof ze positief zijn en msiaschien dat het misgaat, of dat ze toevallig allemaal in droog of voorgedrukte strepen hebben. Dat hcg zo langzaam stijgt vind k wel gek. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt !
Had ook zulke streepjes en ben vandaag toch echt ongesteld geworden, bij mij waren het waarschijnlijk toch echt indrogers zowel op KV als op Z&K
Hmmm, ff alles terug zitten lezen. Op sommige foto's zie ik wel een heel licht streepje, op andere weer helemaal niets. Maar ik kan niet goed beoordelen of de streepjes die ik dan wel zie, roze van kleur zijn. Ik zou zeker wel vragen om een bloedtest. Stel je bent wel zwanger, dan denk ik dat het in een vroeg stadium al mis is gegaan, maar dat het misschien nog niet los is gekomen. Na 2 weken hadden de testjes toch wel veel donkerder moeten zijn.
ik zie wel duidelijk wat maar ze zouden nu al wel donkerder moeten zijn toen ik zwanger van mijn dochtertje was werdt die elke dag donkerder staat volgens mij nog wel in mijn album