Kruidvat 2 v 5 indroogstreep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Feline88, Mar 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    De arts wou nog geen bloedtest doen helaas. Volgens mijn berekening zou ik nu ong 7 weken zwanger moeten zijn. Ik heb net weer een testje gedaan en die is donkerder. Pff ik word zo onzeker van alles. Ik twijvel of ik de verloskundige zal bellen. Nou is het ook nog zo dat ik kans maak op promotie op mijn werk. Mocht ik zwanger zijn dan wil ik dat natuurlijk niet. Dus ik wil heel graag duidelijkheid. Google is ondertussen mijn best vriend. En ik heb wel gelezen dat er meerdere vrouwen zijn die pas bij 7 weken positief testen.

Attached Files:

2. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie dat het streepje hier minder duidelijk is. Hij is in het wel goed roze. Bedankt dat jullie zo met me meeleven!!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind hem op deze juist donkerder!;)
    Vraag me alleen af of dit goed gaat aflopen aangezien jezelf al dagen lichte strepen ziet,had nu toch al donkerder moeten zijn.

Wanneer mag je weer bloedprikken?

4. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de dokter zei dat ik moet afwachten of mijn volgende menstruatie komt. Maar aangezien ik meteen gestopt ben met de pil heb ik geen idee wanneer die zou moeten komen.

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    ik zie het tweede streepje ook nog steeds idd maar je test nu al een tijdje zo licht positief, ik vrees dat het haast niet goed kan zitten.. het kan een vroege miskraam zijn die nog niet goed doorzet of wellicht buitenbaarmoederlijk..? :S ik zou vragen om een verder onderzoek, iig bloed prikken bij de HA en wellicht een inwendige echo voor meer duidelijkheid..

6. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de verloskundige gebeld en ik mag voor een echo komen. Hoop dat het echo centrum zo terug belt voor wen afspraak en ik snel duidelijkheid heb.

7. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben net gebeld. Woensdag heb ik ren afspraak voor een echo.

8. NightShade

NightShade Actief lid

Apr 2, 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Hey meis rot dat je geduld nog ff op de proef gesteld word maar nu heb je in elk geval wel iets om naar toe te leven en hopelijk dan woensdag echt duidelijkheid ga voor je duimen meis ;)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spannend hoor!

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Spannend zeg, vooral vervelend zo lang die onzekerheid!
    Hopelijk krijg je woensdag dan eindelijk duidelijkheid.

11. Feline88

Feline88 Lid

Dec 12, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ja hoop woensdag inderdaad meer duidelijkheid te hebben. Nu even een paar dagen m'n gedachte ergens anders op zetten.

12. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

Aug 9, 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Maar je was gestopt met de pil toch? Had je dan inmiddels (mocht je niet zwanger zijn) niet al je menstruatie moeten hebben? En wat denk je van een cb test doen? Wel fijn dat je nu een echo krijgt en dat je dan echt duidelijkheid hebt!

13. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

Aug 9, 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Hoe was de echo gister? Heb je meer duidelijkheid?

14. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd hoe het woensdag is gegaan?

15. eems

eems Actief lid

Aug 5, 2013
    390
    100
    43
    Ik heb mee gelezen en ben ook erg benieuwd!

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd naar je echo. Ik vind je testjes te positief voor indrogers en lijkt me sterk dat je ineens bij allen indrogers hebt, je bent of was dus zwanger... Ik ben benieuwd... Kom je het nog even vertellenk???:)...

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Deze zijn beide echt positief hoor, ik zou eerder uitgaan van een vroege miskraam. Dit zijn in ieder geval echt geen indrogers.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ts, hoe is het gegaan?

Share This Page