Wie heeft dit weleens gehad? Vorige week 4 dagen voor nod een bloeding gehad, leek op menstrustie maar dan minder kon het met inlegkruisjes af en was er met 3 dgn ook weer vanaf. ga nu week 3 in met misselijkheid en zere borsten en sinds vanochtend ook heel veel plassen. ontpillen kan het niet zijn want ben al ruim 1,5 jaar gestopt en heb in april met 9 wkn een mk gehad. vrijdag mijn nod had ik negatief getest. wie weet het kan zijn en wat ik moet doen?
De bloeding kan helaas een lichte menstruatie zijn geweest. Of een innestelbloeding. In het laatste geval zou je dan deze week nog even een testje moeten proberen.
Heb op mijn NOD twee dagen wat bloed verloren maar toen een witte test. Vijf dagen later getest en toen een positieve test. Het kan dus wel. Ik heb waarschijnlijk een late eisprong gehad...
Dat wist ik niet, wist ook niet zo snel waaronder ik hem moest zetten, geldt namelijk voor beide gevallen.
En toch zou ik nog een keer testen. Voor mijn positieve test heb ik ook een lichte bloeding gehad, wel gewoon rond de tijd van mijn menstruatie. Ik was ervan overtuigd gewoon inging te zijn. Maar bleef allerlei vage klachten houden. Toen ik weervinden beginnen met ovu testen was deze op dag 10 meteen knLpositief terwijl dat anders vaak pas rond dag 20 was. Ik ben ondeugend geweest en heb een tekstje gedaan en ja hoor ik was zwanger. Die ongi was een innesteling. De CB gaf 3+ aan bij mij! Succes, ik hoop op goed nieuws voor je!
heb met cb digi 2 positieve zwangerschapstesten gehad van zwanger/niet zwanger en met kv test negatief voor mijn nod!! za nod niet gehad en zondag beetje rose slijm bjj afvegen nu vandaag beetje rood bloed met afvegen maar nod zet niet door iemand ervaring??
Ik denk ook dat nog eens testen het beste is! Niet alle testen geven hetzelfde resultaat. Toen ik zwanger was (wel uitgedraaid in miskraam) had ik met die kruidvat wel duidelijke test, maar met de zogezegde supergevoelige van sensitest moest je wel heeeeeeeel goed kijken. Nog eens testen dus en anders langsgaan voor bloedonderzoek.
Wederom een negatieve kv test......en goed misselijk.......pffff we wachten volgende maand wel af...... zal wel wat anders zijn dan.......mischien een afgebroken innesteling????
Wat jammer voor je zeg Als je zulke symptomen hebt en ook nog eens overtijd bent dan krijg je sowieso al meer hoop natuurlijk.. En je weet zeker dat 7 september je eisprong is geweest? Misschien maak je maar heel langzaam hcg aan en is hij daarom nog negatief.. Maar t kan misschien ook zijn wat jij zelf zegt ja, een afgebroken innesteling, dan wordt je ook wat later ongesteld.. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat als je later nog eens test, hij wel positief is!! Die misselijkheid kan ook komen doordat de griep weer heerst..maar dat verklaart nog steeds niet waarom je overtijd bent.. Good luck!
Ja ik weet het niet voel me in ieder geval niet happy...... maar goed.... vier dagen voor mijn nod wel een bloeding gehad met heel weinig bloed (normaal loop ik leeg) duurde 3 dgn en kon het met inlegkruisjes af.......weet niet of ik dit dan als menstruatie moet zien of niet. ben altijd heel regelmatig met 30 dgn?!bij mijn zoontje al wel snel positief getest en ook erg misselijk..... misselijkheid komt toch door de hcg? Ik snap dan niet hoe je wel misselijk kunt zijn maar niet positief kunt testen....... mischien toch ff een ander merk test nemen?! Word echt gek van mijn borsten, zijn mega groot voor mn gevoel zijn gevoelig, doen af en toe ook zeer en voelen klammig/vochtig in mn bh?!