Hai dames Eerste keer ovulatietesten voor mij. Nu heb ik dit forum al doorgespit en tot 2012 elk onderwerp over ovulatietesten gelezen. Als het dan om jezelf gaat kun je zo onzeker zijn! Willen jullie naar mijn testen kijken? Gisteravond heb ik geen test kunnen doen omdat ik op mijn studie was. Hij is vanochtend echt opeens duidelijker dan gister ochtend. Zou ik dan toch gisteravond een positieve test hebben gehad of zou ik die vanavond of morgen krijgen? Of is die van vanmorgen al positief? Wat een vragen haha, sorry! Nog 1: vanmorgen hebben we seks gehad. Wanneer is nu het verstandigst om weer seks te hebben? Bedankt alvast voor jullie reacties en het lezen!
Ik durf niet te zeggen of die test positief of negatief is. Bij mij is de test na 30 min niet meer af te lezen en moet je binnen 10 zien of het positief of negatief is. De test lijkt positief maar ik heb ze ook wel meer zien knallen. Hopelijk kan een ander lid hier meer over zeggen. Als de test positief is, zou ik vandaag en morgen gezellig maken en dan overmorgen zou je nog kunnen doen maar dat hoeft denk ik niet, je zit dan al goed.
Ik doe rond half6 nog een test en dan kijk ik wat ie doet. Deze 2e streep kwam al wel binnen 10 min. Heb alleen geen 10 minuten kunnen wachten, omdat ik verder moest werken. De andere streepjes zag ik nooit in de tijd dat ik het kon aflezen, deze wel. Afwachten
Zijn het de testen van zwanger en kids? ik gebruik deze ook en merk wel dat ze enige tijd nodig hebben om te reageren op je urine.. na 20/30min is het streepje het meest zichtbaar en wordt ook niet meer donkerder. ik bewaar ze altijd tot die tijd de terug in de verpakking. Ik heb met deze testen altijd knallers (paars) en zal je zeggen dat ik door mijn onregelmatige cyclus ook elke x weer onzeker ben of hij wel gaat knallen.. gister was hij bij mij heel positief en vanmorgen de echte knaller, dan zie ik het testlijntje al meteen verkleuren zodra de vloeistof er doorheen trekt en uiteindelijk is de teststreep dan paars. ik maak elke x foto's van de test zodat ik hem kan vergelijken met de dag ervoor. die van jou lijkt me nog niet positief... welke dag van je cyclus zit je nu?
Nu positief? Denk het wel. Hij kwam vrij snel tevoorschijn en werd alleen maar donkerder. Ik zit op cd18. Vorige ronde dag 20 ei dmv temperatuur gevonden.
Weer mislukt, maar je had het al gezien! Jaa fijn zo'n positieve test haha. Gaan ons best doen en bedankt voor het kijken. Topic mag dicht 🔐