hoi..ik heb vandaag getest..normaal gezien ben ik 2 dagen overtijd,mijn regels kwam altijd op de dag dat ik vermoed..cyclus van 30 dagen dus,en ik weet het ook dat ik niet zwanger kan zijn op natuurlijke manier,ik heb 2 verstopte eileiders en de kijkoperatie vindt binnen 2 weken plaats,nu wacht ik gewoon op mijn regels om de ziekenhuis te kunnen bellen,mijn deze keer kwam het niet,ik heb vanaf maandag last van diarree,nu is het dan gestopt maar heeft het dan aan mijn menstruatie beinvloed? ik heb vandaag voor de zekerheid de test gedaan want ik ben zo bang voor bbz,eerst dacht ik dat ik lijnje zag maar het was onduidelijk,na ongeveer halfuur keek ik weer en zie ik een heel vaag en dun lijntje verscheen (tegen het licht dus de foto is ook bewerk met contrast) ik heb heel veel afschieding..nat ga ik beschrijven..heeft iemand ervaring mee? wat moet ik nu doen? groetjes x
Ja ik zie idd wel een vaag lijntje, maar omdat je aangeeft dat je de foto hebt bewerkt Ik zou zeggen koop bij de kruidvat die KV2v5-testen en test zaterdag of zondag nog eens. Wanneer je zwanger bent zou je dan toch duidelijker positief moeten testen. Het zou wel heel mooi zijn wanneer je alsnog spontaan zwanger bent toch?
ja want door die gsm kan ik de foto niet van dichtbij nemen..dan ist helemaal vaag maar het is wel een dunne roze lijntje gezien,ja het zal heeeeeeel mooi zijn..stel je zoiets voor op je 22e verjaardag hopelijk geen bbz xx dank u voor je reactie
Hie heb je de foto precies bewert? Lees ook dat je het na een half uur pas zag.. Ik zie een heel dun lijntje, smaller dan de controle lijn.. Idd misschien morgen nog een keer? In dit geval denk ik negatief.. Maar wie weet! Succes in ieder geval!
Gewoon de contrast...een beetje donderker gemaakt zodat de lijn kunnen zien..er is e lijntje wel maar mijn camera kan niet van dichtbij foto nemen..ik denk ook voor negatief hoor want spotaan zwanger heb ik de kans in ieder geval niet..maar toch een beetje hoop dat een wonder toch bestaat
Ik heb precies dezelfde lijntje! vanochtend met etos merk getest na 3dagen overtijd te zijn, helaas kreeg ik vanmiddag erge buikkrampen en een drupje roze maar ben niet ongesteld geworden, als ik niet ongesteld word ga ik zaterdag testen
Ik ben nooit overtijd..mja door al die stress van mijn nutteloze eileiders kan het mss een paar dagjes te laat komen..wij zien wel..ik ga maandag nog eens testen als ik nog niet ongestel ben geworden grtjs x
Ik zie wel een lijn, maar die is wit van binnen en de omranding is wel gekleurd. Dat betekent veelal negatief. Doe nog eens een test met ochtendurine en dan echt binnen de tijd aflezen.