Hai dames, Ik had vanmiddag mijn wat vage test in handen van Kruidvat 2 voor 5 euro.. Ik liet hem per ongeluk vallen en hij viel in 3 stukken Het teststripje is gewoon los. Hield hem in het licht en zag het 2e streepje veel beter.. Je kan dus ook het witte er ook gewoon voorzichtig afbreken.. De test is dan iets duidelijker
Hu hoe doe je dat nou in 3 stukken? ik gooi zo vaak met die testen en niet 1 van gebroken Maar ik hoop voor jou dat de test positief is
3 stukken plastic bovenkant plastic onderkant en de strip maar tuurlijk telt ie dan nog , maken zo vaak mensen testen open voorzichitige gefeli dan
ik sloop ze altijd. weet van elke test precies hoe je hem het snelste openkrijgt. cb digitaal indicatie is het moeilijkste, haha maar he, gefeli!!!!
Ik vond het wel interessant voor de dames die een vage test in handen hebben, gewoon even slopen en tegen het licht (liefst zonnetje ) aanhouden..
Ik was er ook nog maar net achter gekomen dat het kon... Vond het ook wel handig om te weten, wou dat iemand dat eerder tegen mij had gezegd haha!
oh ja zeker zijn er dames die het nog niet weten hihi...maar als er geen streepje te zien is zie je die ook niet meer als je de test sloopt natuurlijk!!!
We zitten allemaal in een raar schuitje heb ik de indruk. Ik test ook een keer positief en dan weer negatief.
Inderdaad Lolieken.. Misschien zijn de hormoontjes lekker aan het schommelen Zaterdag ga ik weer testen!!! Als ik tenminste niet ongesteld ga worden een deze dagen..
Jawel hoor, ik twijfelde of ik gister een streepje zeg.. Sloopte hem, hield hem bij het daglicht en ja hoor daar was ie: het 2e streepje!!! Die overigens weer spoorloos verdwenen is: GEZOCHT MET SPOED: 2e streepje
nou dan was het ook geen streepje meid helaas, want anders zag je m nu nog... Ik wil natuurlijk niet stom doen maar als je zwanger bent komt er een roze streepje en die blijft, wordt zelfs alleen maar dudelijker bij de kruidvattest. Ik denk dat je een indroogstreep hebt gehad.