Als ik jou was gewoon even afwachten en over paar dagen mischien weer eens testen....maandag eventueel, niet?
Hmm als ik dit mijn cyclus deze maand is zal ik 8 maart mijn NOD hebben.. We hebben namelijk na 17 feb niet meer geklust!!!!! Alleen heb ik 21 feb last gehad van bruin bloedverlies (2 dagen) Wat is dat dan geweest? Nou ja dan de volgende ronde maar!! Hoop alleen dat ik nooit meer in deze zenuwen terecht kom... hihi!!
Wat behappy zegt dacht ik eigenlijk ook...Altijd rekenen vanaf je echte menstruatie.Lijkt me ook beetje apart dat niet te doen Succes in ieder geval Vlinder!
Dat vind ik een heel goed idee Cindy, of misschien zondag stiekem eentje hihi Dank je wel dames en sorry voor al die vragen!!!
@Vlinder het kan nog hoor....je weet nooit wanneer je ei is geweest meid...een bruinverlies kan zelfs een innesteling zijn geweest of eisprong...
Geeft niet joh! Daar is dit forum toch voor? En inderdaad......Geen bloed geeft moed! Gewoon zondag of maandag even weer testen. Mocht je wel ongi worden, dan zou je eventueel ook ovulatietestjes kunnen gebruiken om je ei op te sporen. Dan kun je wat gerichter klussen eventueel. Sensitest heeft bijvoorbeeld goedkope en goede ovulatietestjes. Kun je online bestellen.
Vlinder je zou ook bijv de volgende ronde je banner iets vooruit kunnen zetten, heb ik toen der tijd ook gedaan Ik had de eerste ronde cyclus van 27 dgn toen heb ik hem 1 dag vooruit gezet. Succes meid
Wat een fijn forum is dit toch Echt harstikke bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!! Ik test maandagochtend gewoon nog een keertje met die Kruidvat 2 voor 5 euro!!!
Bedankt voor jullie goede tips; Ik ga er zeker gebruik van maken.. Ovulatietestjes ga ik volgende maand kopen.. Of gewoon iedere dag klussen, hahah!! Zit je altijd goed Ook ga ik direct mijn banner aanpassen.... Nogmaals bedankt!!
Meid ik zou gewoon eerst eens om de dag gaan sexen(klussen vindt ik zo`n stom woord), zo mis je je ei ook niet en meesta is dat geen probleem he?hihi Je bent net bezig en als je nu al met ovutesten enz gaat werken lijkt mij niet echt fijn voor jullie, mischien eerst maar op de romantische manier? Je kunt nog altijd met ovutesten gaan werken. Maar dat is natuurlijk mijn menig Idd gewoon maandag met kruidvat testen en anders maar gewoon afwachten, ben je zwanger geweldig en anders op naar de volgende ronde, toch?!
Ik was ook pas net gewend aan het woordje klussen Ben het absoluut met jullie eens, het is echt een stom woord Klopt beter om het gewoon even te doen op de romantische manier.. Hij klaagt nu al dat ik alleen nog maar bezig ben met dit forum 'smorgens en 'savonds en dat ik hem straks wel weer nodig heb Wordt wat als ik er dan ook nog ovulatietestjes bij ga gebruiken.. hihi
ja je moet opassen hoor, het moet wel leuk blijven!! En helemaal je niet te gek laten maken door dit forum. Toen ik hier terecht kwam heb ik zelf toen pas bij 4 dagen overtijd eens getest bij mijn dochter en nu bij deze zwschap was ik veels te snel met testen maar dat komt ook omdat je je laat opjutten hierzo...er zijn hier vrouwen die testen al 5 dagen voordat ze uberhaupt ongi moeten worden. Maar moet iedereen ook zelf weten natuurlijk. Daarbij zijn de mannen natuurlijk hier heel anders in dan wij vrouwen he. Maar ik vindt dat je moet proberen nuchter ermee om te gaan je bent tenslotte nog maar net bezig.
Eens dat had ik ook. Ik liet me ook op jutten. Maar toen zat ik nog niet zo vaak als nu op het forum. Ovutesten zou ik ook nog niet doen, je bent net bezig en gewoon vrijen wanneer je zin hebt. Dat heb ik met mijn partner ook gedaan en in de 3e ronde waren we zwanger. Ik heb toen 3 dgn voor mn nod posi getest.