Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar heb er vanalles over proberen te vinden misschien weten jullie hoe of wat? Het is namelijk zo dat ik vanmorgen een licht.positieve test point test had van etos super blij natuurlijk! Maar na een klein uurtje was alleen de testlijn nog zichtbaar en de rest was helemaal donker uitgelopen. Is hij nu wel of niet geldig? Morgen ochtend test ik opnieuw maar wie weet heeft iemand hier ervaring mee Liefs
hallo, ik zou gewoon de kruidvattesten doen 2voor5euro dan heb je zo duidelijkheid die strepen verdwijnen na mij weten niet. over de etos test.heb ik weleens over.gelezen dat de streep verdwijnt,maat ja je weet t niet he.. succes
Dat was snel dank je ja had nu toevalig etos liggen morgen nog maar proberen dan wel die van kruidvat maar niet twee voor 5 die moet ik anders maar even halen!
Nee helaas geen foto want die wou ik er van maken en toen was het tweede streepje verdwenen ik denk nirt dat het een teststreepje was daar was hij te duidelijk boor ik kan niet wachten tot morgenochtend