geldig of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by tipje2, Nov 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipje2

tipje2 Actief lid

Nov 17, 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar heb er vanalles over proberen te vinden misschien weten jullie hoe of wat? Het is namelijk zo dat ik vanmorgen een licht.positieve test point test had van etos super blij natuurlijk! Maar na een klein uurtje was alleen de testlijn nog zichtbaar en de rest was helemaal donker uitgelopen. Is hij nu wel of niet geldig? Morgen ochtend test ik opnieuw maar wie weet heeft iemand hier ervaring mee :)
    Liefs

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

hallo,

ik zou gewoon de kruidvattesten doen 2voor5euro dan heb je zo duidelijkheid die strepen verdwijnen na mij weten niet.
    over de etos test.heb ik weleens over.gelezen dat de streep verdwijnt,maat ja je weet t niet he..

succes :)

3. tipje2

tipje2 Actief lid

Nov 17, 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was snel dank je :) ja had nu toevalig etos liggen morgen nog maar proberen dan wel die van kruidvat maar niet twee voor 5 die moet ik anders maar even halen!

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Heb je een foto? :) en idd een andere test proberen.. Hopelijk geen voorgedrukt streepje

5. tipje2

tipje2 Actief lid

Nov 17, 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helaas geen foto want die wou ik er van maken en toen was het tweede streepje verdwenen :( ik denk nirt dat het een teststreepje was daar was hij te duidelijk boor ik kan niet wachten tot morgenochtend :)

6. tipje2

tipje2 Actief lid

Nov 17, 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel voorgedrukt streepje sorry

Share This Page