hallo als je HCG gehalte traag is in je lichaam met aanmaken! kan dat de zwangerschapstest ook beinvloeden dat die pas later positief aangeeft bv?
Ja, dat kan zeker! Hoeft helemaal niet erg te zijn ook. Als je Hcg maar wel geleidelijk blijft stijgen. Sommige vrouwen testen pas een week na NOD positief.
Ik testte pas 19 dagen overtijd positief. Heeft achteraf ook te maken gehad met een late innesteling, (ik had mijn ei getempt en we werden wel anderhalve week teruggezet), maar ook met een laag HCG. Vorige zwangerschap testte ik pas 4 dagen overtijd positief. Weet je zeker wanneer je ei is geweest? Die kan ook later zijn geweest he? En dan dus evt een lange innesteling (tot wel 2 weken kan dat duren!), dus ja, dan testen sommige vrouwen pas heel laat positief.
ja me ei was 3 mei voelde hem ook echt niet normaal de pijn erna zakte weg en vrijdagavond wat steken in me lies links en dat was erna weg alleen buikkrampen en opgeblazen gevoel en gevoelige borsten en pukkels rondom me tepel en klieren bij me borsten heb gister getest 6dgn voor me nod is te vroeg! zonder cassette duidelijk 2 dikke lijnen als je cassette erop deed zat die er net onder wel werd het eerst roze rechts nadat links de test streep kwam maar dat roze zette niet door later een vlek en dat verdween die dikke lijn zonder cassette bleef helaas geen foto ervan
Hoi, hier ook de zwangerschap hiervoor pas 19 dagen overtijd positief getest, helaas werd dat 4 weken later een mk Deze zwangerschap 1 dag voor nod positief getest, mijn echo 10 mei was dan ook een mooi kloppend hartje te zien. Dus het kan wel degelijk aan de trage aanmaak liggen,heb het bij mijn andere kids ook meegemaakt,bij mijn oudste nooit een positieve test,maar met 11 weken een goeie echo. Die is nu 11 jaar hihi.
Als je 3 mei je ei hebt gehad, dan is testen echt nog veel en veel en veel te vroeg, dus niet gek dat je nog niet positief test. Beetje geduld, testen heeft echt doorgaans pas zin 2 weken na je ei, (op voorwaarde dat de innesteling wel vlot is gegaan: als die lang heeft geduurd, kun je dus pas later positief testen). Uiteraard is het ook zo dat als HCG maar heel langzaam stijgt, dat een teken kan zijn dat een zwangerschap niet goed verloopt. Dat hoeft echter niet: sommige vrouwen/zwangerschappen hebben nu eenmaal minder HCG en starten gewoon heel laag. Het gaat er uiteindelijk om dat HCG zich elke 2-3 dagen verdubbelt, want dat hoort te gebeuren bij een gezonde zwangerschap. Maar dat kun je met zwangerschapstesten niet zien, dat kun je enkel met bloedtesten nagaan. Maar eerst gewoon maar eens wachten tot 17/18 mei en dan weer eens testen
ik ben volgens bloedtest pril zwanger en voorlopig (heb niet meer getest sinds woensdag) heb ik alleen een licht posi test van kv. (hcg was 19) Dus het kan hoor. (nu alleen hopen dat het goed gaat! ) Maar zoals ze zeggen,3 mei je ei dan is het nu nog veel te vroeg...Wacht nog een weekje.
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met het geduld van een klein kind Maar zoals meerdere voor mij al zeiden, geduld geduld geduld!!