Gister kwam ik er ineens achter dat de kruidvat 2 voor 5 euro testen, wondfo testen zijn uit China ( staat wondfo op de folie waar de test inzit) en zag dat deze testen over de hele wereld, zoals in Amerika veel gebruikt werden zie foto Pregnancy Test Gallery - Wondfo (Cassette) | Countdown to Pregnancy nu zag ik dat deze testen ( identiek aan de kruidvat 2 voor 5) verkocht worden op MP, voor nóg goedkoper, alleen wel zonder omhulsel 10 stuks zijn daar 7,50 inclusief verzendkosten Marktplaats.nl > Zwangerschapstesten va 0,54/stuk Wondfo Zwangerschapstest - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's dacht misschien een leuke tip
jemig dat is geen geld :O toch maar eens in de gaten houden volgende maand.. gezien de hoeveelheid die zij heeft zal ze er wel genoeg hebben hahaha
ik meende dat ik ooit gelezen heb dat er iets met die tests was.. Dat ze niet door de controle kwamen oid.. maar weet het niet helemaal zeker meer
edit.. lees er in de omschrijving al iets over.. de merkloze en deze van wondfu.. nou ik ben benieuwd