Ik heb deze ronde voor het eerst de ovutesten van 123thuistesten gebruikt. Gisteren om 1900 uur een test gedaan en bijna positief. Gisteren dus ook nog geklust. Nu komt het. Aangezien ik een korte lh-piek heb en dus nooit echt mega knallers vanochtend met tweede urine nogmaals getest en die is posi. Wanneer zal ik weer klussen? Vanavond nog een keer of morgen? Als ik op ff mijn temp vooruit invul zet hij ei op vandaag. Bedankt alvast voor het meekijken en meedenken. Nu even proberen om via mijn foon de foto's toe te voegen...
Ja om de dag is gewoon goed Want ik zou ook zeker nog een dag erna klussen zo wee je zeker dat je niks mist. Dus of vandaag en morgen of alleen nog morgen. Er staan nu soldaatjes klaar van gister in principe...
Snap ik vond ik ook altijd spannend... Maar toen we het elke dag deden was het niet raak...de keer dat ik het deed zoals ik tegen jou zei was het wel raak... Niet dat het perse iets zegt natuurlijk...
Welke is nu de c streep en t streep? Volgens mij als je straks nog eentje doet knalt ie nog meer...dus zeker doorklussen de komende dagen
De c streep zit aan de blauwe kant. Maar zit op mijn werk en heb niet meer testen bij me. Zal als ik thuiskom weer testen. En voor de rest rust en geduld moeten hebben
Dus de streep die je af moet lezen zit bij de max kant he? Nou succes met benieuwd of je test meer gaat knalle!
Zodra mijn test positief was ging ik klussen en voor zekerheid dag erna en tussenin me ei gehad Jou test is nog niet positief, Hij kan nog donkerder dus zou vanavond en morgen nog klussen
Ik weet dat ze donkerder kunnen, maar dat krijg ik niet voor elkaar. (Althans in het verleden is dat nog nooit gelukt.) Helaas heb ik een vriend die niet zo van het klussen is. Als ik hem vanavond weer zover krijg, dan weet ik wel bijna zeker dat het morgen niet meer van komt. Pfff.... Ik denk dat ik het maar van mijn test vanavond en mijn temp morgen laat afhangen en anders morgenochtend vroeg de wekker zetten voordat dochterlief wakker is
Mijn ovutest van vanavond met sterk geconcentreerde urine. Kan wel zeggen dat mijn piek geweest is. Toch vanavond dan nog maar een keer klussen.
als je gister heb geklust nog..dan liggen er genoeg soldaatjes in de wacht..Dus vanavond lekker overslaan en wachtten op het wachtbankje. waarschijnlijk is je piek ergens in de middag geweest....
Klussen is gisteren niet meer gelukt, maar temp is al omhoog geschoten. Denk dat ik met klussen alleen op CD12 ook wel goed zit. Nu maar plaats nemen op het wachtbankje... Meiden bedeankt voor het meekijken en denken.
Gefeliciteerd? Zit jij nou te klazen of ik.. Of is het de nieuwe trend om iemand te feliciteren met een posi ovutest?