Zeggen de streeptjes op de teststrip die je in de houder doet ook iets? Dat er bijvoorbeeld een heel licht streepje op komt dat de houder zegt Niet Zwanger? Omdat je misschien te vroeg met testen bent? Toen ik van mijn dochter zwanger was gaf hij 2 hele duidelijke strepen namelijk.... en natuurlijk de tekst; Zwanger... Maar een vriendin heeft net getest en denkt dat ze zwanger is en pluist nu die hele test uit en toen viel haar oog op die streepjes..... Er staan 2 streepjes. Maar de test geeft Niet Zwanger aan.
Dat vind ik raar... Want de 1e keer dat ik teste was het niet zwanger terwijl ik ook in de binnen kant keek en daar 2streepjes zag staan... de 2e wel heeeeel licht maar toch was ie wel positief terwijl de digitale negatief zei!! Dus ik ben er niet zo zeker van... Liefs, Geraldine
De eerste keer dat ik met die digitaal testte gaf tie zwanger aan met 1 streep en daarna zwanger met 2 strepen. Volgens mij zegt dat helemaal niks. groetjes, marijke
Lees bijsluiting.daar staat ook niet opletten op de strepen. zelf heb ik ook gehad 2 strepen was niet zwanger. en nog.deze test is minst gevoelig van allemaal.gevoeligheid 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!standart 25.
De CB met concept indicator is veel gevoeliger. Maar volgends mij mag je idd niet naar die streepjes kijken... wel tegenstrijdig eigenlijk he...die 2 streepjes wil je zo graag...
Als iemand het inderdaad zo graag wil dan zou je willen dat die twee streepjes tellen! Nouja, volgende keer beter en anders later weer testen zei ik al tegen d'r.
toch tellen die streepjes niet. ik heb die test ook weleens gebruikt en kreeg altijd 2 streepjes maar was dan echt niet zwanger.