Ovulatietesten (sensitest) in fotoalbum???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gelukkig, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met ovulatietesten.

Wie heeft ook ovutesten gebruikt en heeft ze in haar fotoalbum staan?

Dan kijk ik graag even hoe de lijntjes bij jullie oplopen!

Alvast bedankt!

2. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Jep hier een leuke serie in mijn album!

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Bedankt, hier heb ik wat aan!

Begrijp ik goed dat je zwanger bent?
    Zoja, gefeliciteerd!
    Heb je deze ronde die ovutesten gebruikt?

Ik gebruik ze voor het eerst. We klussen zoiezo om de dag (soms om de 3 dagen), dus ben benieuwd!

4. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Hai,
    Ja volgens de testen ben ik idd zwanger, maar nog zo pril ivm korte cyclus, dus ik ben nog erg voorzichtig.
    Het was idd dankzij de ovutesten (de ronde na die van de foto zeg maar) dat ik erachter kwam dat ik dag 11 van de cyclus een posi ovu had ipv dag 20 zoals vorige cyclus. En dus dacht ik 14 dagen na die test, kom laat ik eens testen...en met resultaat :)
    Succes met de sensi's!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb ook een rijtje staan, maar dat waren kv testen. Ik vond ze prima, heb ze alleen in die ronde gebruikt en toen was het ook raak. Toeval, of een beetje niet ;)?

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Help!!

Ik heb giser een ovutest gedaan en je zag een heel licht 2e streepje. Dus ik dacht me eisprong komt eraan een deze dagen. Doe ik vandaag weer een ovutest is het 2e sreepje lichter als gister.

Betekend dit dat de piek al is geweest?
    Of komt het vaker voor dat je de ene dag een donkerder streepje hebt dan de andere dag? (wat mij sterk lijkt).
    Heb beide testen gedaan rond dezelfde tijd en 3 uur van te voren niet meer gedronken en geplast.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zou kunnen als je kijkt naar je vorige cyclussen- die waren ook best wel eens kort. Er zit altijd LH in je urine, dus een licht streepje zegt volgens mij niks, dat kan je hebben als je de ene keer geconcentreerdere urine had dan de andere. De piek moet heel zichtbaar zijn. Je kunt nog even doortesten voor de zekerheid natuurlijk. Het best is om gewoon om de dag seks te hebben als dat enigzins kan, dan heb je bijna geen kans om je ei te missen ;)

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja, me cyclussen zijn best onregelmatig.
    Heb nog steeds geen vruchtbaarslijm gezien, wat ik normaal wel heb!
    Had van dag 9 t/m dag 14 ovutesten gedaan. Daar zag je alleen een streepje op als je heel goed keek, tegen het licht in!
    Nu gister (dag 20) dus weer getest en een streepje die je met het blote oog duidelijk zag, maar wel licht was!
    En nu vandaag dus weer een heel licht streepje, moet goed kijken om hem te kunnen zien.
    Misschien is me piek geweest tussen dag 15 en dag 19, toen ik dus niet getest heb!
    We klussen gewoon verder en blijf nog ff doortesten!

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

hai hai!
    dat zegt niet altijd wat!
    ik heb ook toen ovulatie testen gebruikt, en ik had altijd een licht streepje! dus kan best zijn dat je ei er nog aan komt :D

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

@bebietje!

GEFELICITEERD! :D ik heb vandaag voor het eerst ovutest van sensitest gedaan. een heeeel licht streepje.. begin dus. volgens mijn banner moet ik over 6 dagen mijn eisprong hebben. zal strx even een foto in me album zetten van de ovu test.

Liefs

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Nu heb ik gisteren en nu net vruchtbaarslijm gespot. Giseravond dus maar weer een ovutest gedaan, maar de 2e streep bleef spierwit. Kan het zijn dat me ovutest ineens wel een 2e lijn aangeeft een deze dagen? Naar mijn idee hoort het streepje op te lopen of hoeft dat niet?

12. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hoi meiden,
    Interressant onderwerp. Ik ben gisterenmiddag begonnen met de ovutesten van MatCare ( via internet 5 voor 7 euro ) en had gisteren 2 streepjes op de test staan. Het teststreepje was iets lichter als de controlestreep.
    Groetjes Marlayne

13. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bezig met die van sensitest en kan er momenteel even geen pijl op trekken. Ze leken heel geleidelijk te gaan, maar gisteren zat er ineens een heel lichte tussen :( vandaag weer een wat dikkere lijn. Maar even gewoon afwachten de komende 2 weken I guess. Of de testen moeten ineens toch mooi positief gaan worden deze dagen.

14. lady1978

lady1978 Lid

14 jun 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Inderdaad erg interessant dit topic... ik ben donderdag begonnen met testen.Donderdag en vrijdag heel licht, zaterdag een heel dun, maar wel een duidelijk donkerder streepje dan de controlestreep, maar echt heel dun... ik weet niet of dat wel geldt

Vandaag weer getest en weer duidelijk lichter... raar he?

Natuurlijk wel geklust gister:D, maar heeft iemand ook wel eens een heel dun streepje? Het zijn testen van predictor en ik heb niet te veel gedronken de laatste uren. Ook test ik elke dag ongeveer rond hetzelfde tijdstip.

Deel Deze Pagina