Hoe lang testen na bevruchting

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cocko, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Weet iemand tot hoeveel dagen/weken na de bevruchting je kunt testen?? Ik heb daar echt geen idee van nl! Dom misschien...?? Ik kan het ook niet echt op internet vinden, kom je gelijk uit bij allerlei testers :p

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je kan een banner aanmaken hier gemiddeld is het 14 dgn erna dat je kan testten!!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je weet nooit of er een bevruchting plaatsvindt.

Je kunt/moet daarom rekenen vanaf je eisprong. Meestal weet je wel wanneer die ongeveer plaats zal hebben gevonden.

Het beste is om twee weken na eisprong aan te houden, alhoewel sommigen zo'n 4 dagen eerder beginnen met testen.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    oke.. maar als je nou niet weet dat je misschien zwanger bent..

haha ik zal het even uitleggen. Twee weken terug ongesteld geworden. Maar die keer daarvoor was er geen menstruatie, 1 druppel bloed. Test gedaan maar was negatief.
    Ik ben dus nu gewoon bezig met m'n strip op te maken totdat ik weer een stopweek heb. Maar ik ben dus vanaf zaterdag zooo misselijk!! Ik word er echt gek van gewoon. Dus dacht: kan wel test kopen maar stel dat je zwanger bent (en dus al langer) kan je dat dan eigenlijk nog wel testen?

Misschien ben ik gewoon NIET zwanger hoor maar krijg hier de zenuwen van...

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ja hoor je kan gewoon testten nog!!

Maar heb je gewoon de pil netjes geslikt dan??

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja die heb ik geslikt.. maar ik ben van 30 naar 20 gegaan ivm hoofdpijnklachten en dacht toen: als die maar sterk genoeg blijkt... want ben zo vruchtbaar als wat...

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Oke!!

Als je weet wanneer je je eisprong had of je vruchtbare dagen en je heb die week wel sex gehad ja dan is de kans aanwezig!!

dit wist je als goed is zelf ook wel met een te lichte pil

anders gewoon al eerder een stopweek inlassen en je lichaam effe tot rust laten komen

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik weet niet of de pil te licht is.. dat kun je toch nooit weten? tenminste, ik niet hoor..

Maar ik weet ook niet wanneer ik vruchtbaar ben, sorry. Zal wel erg stom zijn maar ik slik gewoon 3 weken netjes de pil, en dan een stopweek.

En daarom ga ik dus twijfelen of de pil sterk genoeg was.. Maar goed, ik ga dus gewoon een test kopen en dan merk ik het vanzelf wel.

Bedankt voor de reacties!

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als jij 2 weken terug "ongesteld" werd en denkt dat dit geen echte menstruatie was zou je nu al kunnen testen..

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Uitgaan van de duur van je gewone menstruatie (meestal ergens tussen de 27-30 dagen). Als je na deze periode test dan heb je het meeste kans op een betrouwbare uitslag.

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je weet nooit of de pil te licht is voor je wel te zwaar (door klachtten)

Iedereen kan door de pil heen zwanger worden, de kans is alleen niet zo groot

Zoals saja zegt je zou nu al kunnen testten!

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke nou die 30 was gewoon te zwaar, had zo'n knallende hoofdpijn dat ik niks kon uitvoeren. leek wel migraine.. Dus daarom naar de 20 gegaan. Daar heb ik geen klachten bij gelukkig..

Ik ga gewoon maar testen, dan zie ik t wel. misschien is er niks aan de hand en maak ik me druk om niks.

Deel Deze Pagina