Ja inderdaad.. de eerste dag van je laatste ongi is dag 1.. je krijgt 2 weken cadeau, dus eigenlijk zit je op de dag van je eisprong al op 2 weken... ik snap ook niet zo goed hoe smiley dit bedoeld... Maar gefeliciteerd! Mooi duidelijke testen!!
Hoi Ik heb vanmiddag een test gedaan van kv 2 voor 5 euro. Ik kreeg naar een paar minuten een heel erg licht vaag streepje. Ik ben vandaag 6 dagen overtijd. Ik heb daarna nog een digitale test van clearblue gedaan deze zegt niet zwanger. Toen ik de teststrip eruit haalde zag ik toch een licht vaag 2e streepje..?!? Wat denken jullie..? Ben ik zwanger? Groetjes Ilona
@Smiley: hey wat is dit nou....je bent gewoon zwanger joh! En niet eens even vertellen in "ons" topic hahaha. Gefeliciteerd meis!!! @Ilona: welke digitale heb je gebruikt? Met of zonder wekenindicator? Die zonder wekenindicator is namelijk niet zo gevoelig. Die met weken indicator wel...
had ik ook hoor, dat ze na indrogen veel duidelijker werden, geen zorgen over maken. ik vind je streep sowieso mooi voor 2 dagen voor en op nod gefeliciteerd!
@stokstaartje Ik heb de test zonder weken indicator gedaan. Maar op de teststrip waz ik duidelijk zwanger. Weet alleen niet of dat telt. De kruidvat test 2 vood 5 euro was vaag licht positief. Wat denk jij? Groetjes Ilona
@smiley het is normaal datHet streepje later nog duidelijker wordt je bent hartstikke zwanger! @ ilona heb je foto's van de testen?
@ilona toen ik een vage streep had op me kv test toen heb ik s' middags een clear blue test gedaan met indicator en die gaf aan zwanger dus misschien morgen die test proberen.
@Bloem ik moet morgen al vroeg gaan werken en heb nog wel een test liggen van clearblue en kv. Ik ga morgenvroeg als ik opsta een test proberen. Kan helaas voor die tijd niet naar de winkel, moet namelijk al om 5 uur opstaan. Bedankt voor de tip. Groetjes Ilona.
Dank je wel allemaal voor de reacties heb me banner aangepast op laatste menstruatie.. reden dat ik hem op me eisprong had gezet was omdat ik wist wanneer me eisprong was .... @stokstaart..Ik heb meegelezen bij jullie hoor alleen de groep is zo hecht zag ik dat ik me niet wou mengen tussendoor wil het alsnog graaaaaag melden
Ik zou je banner aanpassen op je ei (hoelang was je totale cyclus?) Meestal word er uitgegaan van laatste menstruatie omdat veel mensen niet precies weten wanneer hun ei was. iIn het geval van een hele lange cyclus zou je ineens al veel langer zwanger zijn en dan wordt er uitgegaan van een ei. Ei is dus het betrouwbaarst. Ik zie namelijk dat je ineens al 2 dagen verder bent. Niet vervelend bedoeld hoor. Maar meer bedoeld zodat je straks niet achteruit gezet wordt door de vk en daardoor stress ontstaat
en daarom had ik hem dus op me ei gezet. dat ik dan iets korter ben me ei kan ook in de nacht van 3 a 4 april gesprongen zijn in ieder geval de 4e ook aan de hand van me ovutestten en de klachtten die ik had en ja me cyclus was een zooitje vanaf dec ik ga hem dus weer terug zetten vanaf me ei
Niet vervelend bedoeld he? Alleen om teleurstellingen te voorkomen tijdens een eerste (vroege) echo Nog getest vandaag?
Nee snap je helemaal daarom had ik hem dus op me ei gezet... Heb liever vooruit gezet te worden dan achteruit nu scheelt het maar 2 dgn....en heb alleen geklust na 1e positieve test..en dag erna dus zal niet veeeel dgn zijn als ik achteruit gezet zou worden Heb niet getest...bij me vorige zw schap deed ik cb digital nog maar nu doe ik het niet met 8 weken heb ik 1e echo
@Smiley: doe niet zo gek joh! Iedereen die er komt is even welkom en we zijn even blij voor iedereen die zwanger raakt! Of je nou 3 maand of 1 dag in het groepje bent we willen toch allemaal hetzelfde Zo delen we de spanning, soms frustratie en hopelijk veel geluk met elkaar! @Ilona: Wat smiley zegt als de streep roze is (hoeft niet dezelfde kleur als de controlestreep) en evenbreed als de controlestreep en donkerder opdroogt kan het weleens een zwangerschap zijn. Clearblue met wekenindicator is bijna net zo gevoelig als de KV. Clearblue zonder wekenindicator heeft geloof ik het dubbele van de KV nodig.