Goedenavond dames, Ik heb even jullie hulp nodig omtrent deze ovu testen Eentje is van 1/1 zoals jullie zien en de onderste van vanavond Klopt het nu dat de test lijn donkerder is dan de controle lijn? Groetjes
Ja dat kan kloppen! Je hebt je lh piek gevonden! Meestal moet de streep even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Veel plezier
Thanks allemaal! Dan gaan we het vanavond maar eens gezellig maken 😛 Fijn dat jullie zo snel reageren super bedankt!
Hartstikke bedankt dames voor het mee kijken 😀 Hopelijk hebben we eind deze maand goed nieuws dan hihi
Morgen nog een keertje plezier maken he Je ei springt niet als hij positief is, maar geeft je vruchtbaarste dagen aan... Dus om de 2 dagen plezier maken (of gewoon elke dag, daar ken ik ook succes verhalen van ) Vanaf een positieve test tot 72 uur volgens mij, maar kan het mis hebben.... Ik hoop ook voor jou op een mooie start van 2016
Test point van Etos. Deze week in de aanbieding zag ik in de folder haha. witte verpakking met roze letters!