ja ik wou de foto oko wat groter maken, maar dan deed hij het niet.. dan zei zwangerschapspagina van hij is te groot of beschadigd, en dat terwijl ik hem al kleiner had gemaakt via een andere site..:S naja morgen weer een test stom is dat zeg, dat ik hem gewoon in het echt wel zie ik verbeeld het me echt niet! maarja tis ook nog maar 11dpo voor mij eh ..
Ik heb hem op alle manieren bewerkt maar geen enkele optie lijkt hij op de foto positief. Sorry, Hoop dat hij in het echt blauw is, want een streep kan ook voorgedrukt zijn he..
haha i hope so hahaha echt vervelend joh dat ik hem wel zie en jullie niet aghh! hahaha dat maakt het weer extra onzeker maarja... ik zit nog maar 11dpo duss komt hopelijk wel goed... hopelijk morgen Mega duidelijke test scheelt dat echt veel per 2 dagen? of kan ie dan nog waazig zijn?
hoi dames vanochtend natuurlijkw eer getest...weer niet duidelijk weer vaag..ahhg ik moet gewoon eeen paar daagjes wachten denk ik... maarja dat kan ik natuurlijk niet hahaha
Hey sannehai, ik ben op dag 32 en heb vandaag met kruidvat duidelijk positief getest en ben denk ik dpo13 (heb begin vd maand dec miskraam gehad, weet ni wanneer NOD had moeten zijn, noch eisprong, volgend FF op dag 19). Heb op zondag 28 dec negatief getest, ook na uren negatief maar sinds woensdag elke dag getest en kreeg pas na enkele uren een heel licht streepje. Kwist totaal ni wa er van te denken maar uiteindelijk vandaag, zaterdag, direct een tweede streepje! Op jou kruidvattest zie ik ook dat heel licht streepje dat ik ook had in de week... dus wss ben je zwanger en zal je over enkele dagen wel een duidelijke streep hebben. KVtest heeft geen indroogstreep
Ga je morgen weer testen? Je kan trouwens net zo goed je ei een dag later hebben gehad, ik duim in ieder geval
ja dat kan natuurlijk ook.. maar op dag 24 had ik een posi ovu test.. maar als ik die nog invoer op ff geeft hij mn eitje op dag 24 terwijl hij pas op dag 26 ging stijgen dus ik d8 dan kan ik beter die posi ovu test weg halen, en dan geeft hij dag 26 aan als eitjes dag... dusja ik weet het niet precies maar ik ga morgen weer testen.. khep nog een aantal testen in de aanslag! haha
hallo, Ik heb lang niet alles gelezen, maar als je op dag 24 een + intypt dan kan het wel dat 26 je ei is geweest... De ovutest geeft tot 48 uur voor je eisprong positief, dus het kan zijn dat je ei dag 25 of 26 is geweest hoor
Whaaaaa ! Proficiat ! Wij zijn in juli gestopt met de pil. hopen dat het bij ons ook snel lukt nu Proficiat !