kruidvat 2 voor 5.. indrooglijntje...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sannehai, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja ik wou de foto oko wat groter maken, maar dan deed hij het niet.. dan zei zwangerschapspagina van hij is te groot of beschadigd,

en dat terwijl ik hem al kleiner had gemaakt via een andere site..:S naja

morgen weer een test:p

stom is dat zeg, dat ik hem gewoon in het echt wel zie ik verbeeld het me echt niet!

maarja tis ook nog maar 11dpo voor mij eh ..:)

2. Niet meer actief

Ik heb hem op alle manieren bewerkt maar geen enkele optie lijkt hij op de foto positief.
    Sorry,

Hoop dat hij in het echt blauw is, want een streep kan ook voorgedrukt zijn he..

3. Sannehai

ja.. hij is echt lichtblauw..:)

4. Sannehai

khep hem nog ff van de achterkant gefotografeerd.. :)

5. Niet meer actief

sorry ook daarop kan ik hem niet zien..
    Jammer..

morgen een dikke streep he ;)

6. Sannehai

haha i hope so :p hahaha

echt vervelend joh dat ik hem wel zie en jullie niet aghh! hahaha;) dat maakt het weer extra onzeker maarja... ik zit nog maar 11dpo duss komt hopelijk wel goed...:D hopelijk morgen Mega duidelijke test

scheelt dat echt veel per 2 dagen? of kan ie dan nog waazig zijn?

7. Niet meer actief

Hij kan altijd nog wazig zijn, maar meestal groeit het wel hoor.

8. Sannehai

oke naja weer duimen dan maar :D

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Sorry meid ik zie ook niks :(

10. Sannehai

hoi dames vanochtend natuurlijkw eer getest...weer niet duidelijk weer vaag..ahhg ik moet gewoon eeen paar daagjes wachten denk ik... maarja dat kan ik natuurlijk niet :p hahaha

11. belleke001

22 dec 2008
    8
    0
    0
    Hey sannehai, ik ben op dag 32 en heb vandaag met kruidvat duidelijk positief getest en ben denk ik dpo13 (heb begin vd maand dec miskraam gehad, weet ni wanneer NOD had moeten zijn, noch eisprong, volgend FF op dag 19). Heb op zondag 28 dec negatief getest, ook na uren negatief maar sinds woensdag elke dag getest en kreeg pas na enkele uren een heel licht streepje. Kwist totaal ni wa er van te denken maar uiteindelijk vandaag, zaterdag, direct een tweede streepje!
    Op jou kruidvattest zie ik ook dat heel licht streepje dat ik ook had in de week... dus wss ben je zwanger en zal je over enkele dagen wel een duidelijke streep hebben. KVtest heeft geen indroogstreep

12. Sannehai

oww belleke jou berichtje geeft me weer hoop:D!

13. Ga je morgen weer testen?
    Je kan trouwens net zo goed je ei een dag later hebben gehad, ik duim in ieder geval ;)

14. Sannehai

ja dat kan natuurlijk ook.. maar op dag 24 had ik een posi ovu test.. maar als ik die nog invoer op ff geeft hij mn eitje op dag 24 terwijl hij pas op dag 26 ging stijgen dus ik d8 dan kan ik beter die posi ovu test weg halen, en dan geeft hij dag 26 aan als eitjes dag...

dusja ik weet het niet precies maar ik ga morgen weer testen.. khep nog een aantal testen in de aanslag! :D haha

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo,

Ik heb lang niet alles gelezen, maar als je op dag 24 een + intypt dan kan het wel dat 26 je ei is geweest... De ovutest geeft tot 48 uur voor je eisprong positief, dus het kan zijn dat je ei dag 25 of 26 is geweest hoor

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    haha, logisch antwoord, had het 'n beetje verkeerd gelezen :oops:

17. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    En ? al opnieuw getest ?
    Spannend, ik duim voor je !

18. Sannehai

jaaaaaaaaaa :D

chek mn album! :D:D

19. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Whaaaaa ! Proficiat !
    Wij zijn in juli gestopt met de pil. hopen dat het bij ons ook snel lukt nu :)

Proficiat !

20. Sannehai

ik duim voor jullie!

bij ons was het ronde 3 maar wel bijna halfjaar geduur ook door lange cyclussen :)

Deel Deze Pagina