HOi dames heb echt even een vraag.. ik kon me vandaag niet inhouden en heb toch een testje gedaan... kruidvat 2 voor 5 euro morgen heb ik mijn nod als mijn lf hetzelfde is als de vorrige x...10 dagen dus... meestal heb ik 2 dagen voordat ik ongesteld word al wel bruine afscheiding maar dat heb ik nog niet, ik had-heb ook totaal het idee dat ikgewoon ongesteld ga worden, maar wou gewoon es zo graag testen.. dus ik gedaan, en ik d8 dat ik wel een heel klein dun mini lijntje zag staan.. maar ik d8 dat staat er vast omdat ik het zo graag wil... toen na het douchen.. dus wel na de verstreken tijd, nog es goed gekeken, en jawel...ik zie het echt nog steeds.. het is heel erg licht.. en ik kan ok niet goed zien of het nou roze is of niet.. ik denk het wel.. ik krijg het jammergenoeg niet op de foto maar kunnen die testen ook een indrooglijntje hebben...want dan zou dat het ook nog kunnen zijn......! ik word dr helemaal zenuwachtig van! haha groetjes en alvast bedankt
hahah ja maar ik weet echt niet of het streepje nou roze is of.. geel wittig... aghh heel erg frustrerend en zenuwachtigmakend hahahaha
Lieve schat Een streepje is een streepje! Maak je niet ongerust... Een streepje verschijnt alleen als je HCG in je urine hebt zitten; dus je bent zwanger!
ow my god en ik heb nergens last van...aghh zou je in mijn album willen kijken...khep de foto er net in gezet.... maar op de foto zie ik niet zo veel..jij....
Ik zie ook geen tweede lijntje, maar ik had dat bij mijn eerste test ook. Ik testte positief op 3 weken 6 dagen, dus 1 dag voordat ik ongesteld moest worden. Ik zou zeggen; streepje = streepje. Maar als je het zelf niet zeker weet zou ik over een dag of twee nog eens proberen te testen.
ja dat zal ik zowiso wel doen... had ook vandaag een ovu testje gedaan maar daar was niets op te zien.... maar ik zie het streepje toch echt...khep nog nooit zon streepje gehad... achja.. we zullen wel zien, ik moet proberen me er niet te druk om te maken... het zou dan ook pas 10 dagen na ovulatie zijn eh...
Je had op 23 dec een positieve ovutest, en 1 jan een licht posi zwangerschaps test, is die tijd daar tussen in niet kort? Je hebt toch 2 voor 5 euro gekocht, dan zou ik over een dag of 2 nog eens testen. Meer hcg dus meer zicht op een 2e streep. Succes!
ja die tijd is ook heel kort haha het zou ook echt 10 dagen na ovulatie zijn want had op de 20ste een positieve ovu test maar mn temp ging pas de 22ste omhoog, dus een van die dagen heb ik mn eisprong gehad.. dus zou het ook pas 10dpo zijn...ik teste ook eigenlijk maar voor de grap.. .maarja tzijn wel de kruidvat 2 voor 5.... achtja we wachten gewoon een paar daagjes af.. eesrt maar es kijken of ik morgen niet ongi word..!
Ik had ook kruidvat testjes hoor, ze werken wel .. Lol. En ik blijf erbij.. Als jij een streepje ziet... Streepje = streepje.. Dus zwanger...
heb met kruidvat 2 voor 5 nooit indrooglijntjes gehad.. zodra er een lijntje verscheen, hoe vaag dan ook.. was ik zwanger.
ow my god.. ik hoop zo dat het waar is.. heb er net nog ff een cbtje tegenaan gegooid...ff kijken wat die doet ..maar die heeft natuurlijk wel meer hgc nodig... als ik morgen niet ongesteld ben.. dan ga ik denk vant weekend wel weer testen.. khep dan nog 1 kruidvatje over haha spannnend zeg!
die deed niet echt iets zichtbaars... haha maarja had ik eigenlijk ook niet gedacht want die van kruidvat is al zo ontzettend licht en die van cb moet natuurlijk meer hgc hebben kga morgen nog weer even testen met kruidvat hopen dat ie donkerder is geworden!
valse lijntjes bestaan zeker wel dus om nou te roepen dat ze zwanger is vind ik wel erg riskant.. ze krijgt alleen maar een grotere teleurstelling als ze wel ongi wordt.. meid wacht eerst morgen af en test dan nog eens, ik zal voor je duimen!
Indrooglijntjes bestaan niet. Dat wil dan zeggen, dat als mijn man (bij wijze van) over zo'n ding plast, er dan een lijntje komt te staan? Welnee. Een lijntje kán alleen maar op zo'n test komen als er hcg in je urine zit. Ik ben in augustus oók even zwanger geweest, duidelijk streepje te zien. Een aantal dagen later werd ik ook ongesteld; maar ik was wel degelijk éven zwanger geweest. Dus een ongesteldheid kana lsnog komen, dat kan bij mij ook nog steeds. Maar om te zeggen dat een voorgedrukt lijntje, indrooglijntje, valslijntje bestaat... Nee sorry. Dan zou een test toch ook niet meer betrouwbaar zijn?
ik bedoel het anders omdat het streepje zo licht is en mensen vaker gewoon ongi worden daarna vind ik het nog niet "kunnen" om iemand te feliciteren.. juist omdat zo'n streepje niks hoeft te zeggen.. mischien is ze wel bevrucht maar wordt het vruchtje alsnog af gestoten, dat noem ik niet echt zwanger zijn maar goed... ik noem zulke testen vals positief dus vandaar mijn uitspraak.. mocht ze nou overtijd zijn en lichte testen hebben dan vind ik het weer een ander verhaal... maar jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap
hey sannehai, ik heb 1 dag voor nod ook getest met kruitvat 2 voor 5 euro test. Eerst zag ik niet zoveel, een dag later wilde ik de test weggooien en toen zag ik toch een licht roze streepje heeeeel vaag. Toen heb ik die andere test ook gedaan op nod dag , en bleek idd zwanger te zijn..