hoi hoi nounou, nee ik temp niet Ik had me net een paar dagen geleden voorgenomen dat maar eens te gaan proberen ivm geen menstruatie,maarja toen teste ik al "posi" ik hoop zooo dat het door het weer komt dat ik zo SUPER ligt posi heb getest vandaag in tegenstelling tot twee dagen geleden. echt vaag dat hij nu veel minder kleurde.... XXX
tsja ik wijdt het maar aan het water drinken. Gister tot een uur of 23.00 uur best veel gedronken en vannochtend om half 8 of eerder getest. Mocht het morgen weg zijn (de streep) dan kan het natuurlijk altijd een miskraam zijn geweest,maar lijkt me sterk zonder bloed. Mocht het nou niet zo zijn dat ik zwanger ben dan heb ik volgens mij wel de meest duidelijke vals positieve testen EVER in bezit!! en dat vijf keer !!
ook zo duidelijk als die van mij? (zie album ) dan kan ik me er in ieder geval op gaan voorbereiden Gefeliciteerd met je zwangerschap,die test was in elk geval niet vals hihihi En ook kruidvat zie ik en bij jou duurde het zo te zien ook wel een tijdje voor ze echt duidelijk werden Hmmm Liefs
Hoi katootje, Heb je vandaag nog getest? Ik zou idd anders even langs de dokter, bloed laten prikken, weet je het zeker. Hd een vraagje, jij zegt hierboven dat de kv testen eigenlijk pas na de 5 min helemaal goed kleuren. HEb gisteren teestje gedaan. na 5 min niets. later zag ik dat er een lichte maar duidelijk zichtbare streep stond. ga donderdag opnieuw testen.
ooooooo spannend zeg!!! Ik ben heel benieuwd helena!! Ik heb vandaag nog getest. Weer een heel licht pennestreepje,wel grijs achter/roze. Ik heb een afspraak bij de dokter voor morgen middag half vier Ik hoop dat het ontdanks mijn lichte streepjes wel zo is liefs
hoi..Help Wie heeft het Clear blue test al uitgeprobeert en is het goed??? Ik heb een dag voor ik naar de gync.ging de test uitgevoerd en bleek dat het positief is.volgende dag ging ik naar mijn gyncl. en zei maakte een echo en bleek dat ik geen eisprong kreeg en ging als maar door bloeden maanden en maanden. Ik weet niet of die test goed is maar als ik geen eisprong krijg waarom geeft ie aan dat ik in mijn vruchtbare tijd bent.. En hoe kan ik bloeden zonder dat er een eitje gespronge is??? snap het niet.. graag uw antwoord,,zijn er nog meer meiden die zo iets mee gemaakt hebbe.. ik gebruik sinds kort clomid. maandag heb ik een echo.ben benieuwd,,,wil wel zien of clomid zijn werk goed doet.. Groetjesss
Katootje ik denk dat die testen echt donkerder moeten zijn, voordat clearblue aanslaat. Ik had ook een donkere test en bij mij sloeg de clearblue dus wel aan. Groetjes Chantal
Goeie middag Odes Ik had in een ander stukje al mijn update gegeven,maar kan me voorstellen dat je dat niet snel meer terug vind hihi. Ik ben dus gister bij de dokter geweest heb al mijn testen op tafel gekwakt en het hem laten zien WHAHAA die man had het niet meer toen ik hem vertelde over de test die ik mijn man had laten doen. Hij lag in een deuk! De dokter die vond de testen ook wel positief lijken,maar het is heel vreemd dat ze lichter werden ipv donkerder. Ik heb nu bloed geprikt gelijk gister om 10 min voor sluitingstijd van de prikpoli (had gelijk flink wat beweging want ik moest wel rennen hahaa) Ik had gehoopt vandaag de bloeduitslag te krijgen,maar helaas was hij nog niet binnen Mocht ik zwanger zijn,dan heb ik nog geen idee van welk senario ik dan krijg,maar dan sta ik erop dat er een echo wordt gemaakt omdat ik nu al bang ben voor een complicatie gezien de weinige HCG verdubbeling (maarja dat hoor ik pas als de uitslag er is) Afijn,mocht ik niet zwanger zijn,dan gaan we aan de gang met clomid. De dokter maakt een uitzondering en wil ons proberen te begeleiden. Mocht dat niet lukken dan naar de gynacoloog. Dus al met al voorlopig goede uitkomsten. Ik was vandaag nog behoorlijk misselijk toen ik opstond en ook op de fiets had ik het idee elk moment te moeten spugen,maar op het werk was het over. Buikpijn en ongesteldheidsgevoeletjes heb ik ook nog wel. Bizar he ? Ik ben heel erg genijgt om vandaag nog een test te doen omdat ik het gevoel toch elke keer weer heb dat ik elk moment wel vet posi kan testen,maarjaaaaa morgen weet ik het hopelijk. en hoe gaat het met jullie meiden? Het warme weer een beetje vol te houden? Groetjes !!
Zie het helemaal voor me...alstublieft dokter, hier zijn mijn testen, geeft u mij de diagnose maar... Maareh...ik duim wel heel hard voor je hoor Katootje, meid wat een gedoe moet jij doorstaan zeg!
hihi ja de dokter zat ook erg triomfantelijk te kijken. Een patient met zoveel testen op zijn bureau. Ik zei ook toen ik ze op tafel legte; ik houdt vandaag mijn presentatie over zwangerschapstesten Ik heb er net weer 1 gedaan omdat ik zó zeker wist dat er een streepje zou komen,en dat was dus ook wel zo. Niet heeeeel duidelijk,maar wel heel goed te zien dattie roze is. Test staat in mn album als eerste foto...... tis moeilijk te zien,maar de lijn is er echt!! Ik snap dr niks van