Ik heb afgelopen woensdag met de kruidvat 2 voor 5 getest en zag een zeer licht streepje (je moest echt in het licht houden) Nu vanmiddag weer getest (kon me niet inhouden) en was streep nu veel duidelijker te zien wel nog licht maar duidelijk zichtbaar maar wel rond de 5 min. afgelezen. Als ik de 28 dagen cyclus aanhoud zou ik pas woensdag ongi moeten worden dus ja weet dat testen erg vroeg is maar zou het toch posi zijn de testen?
klinkt posi, maar hou er rekening mee dat als je zover voor je nod test, de kans op een vmk nog groot is!
Ik kan helaas geen foto nu op de laptop zetten weet niet waar de kabel ervan ligt (zitten nog ergens in de dozen die nog niet zijn uitgepakt zal morgen zoeken) Ik heb wel met de gsm de foto in negatief gezet en hier zag je ook een 2e streep op. Helaas heeft deze gsm geen functie om de foto's op de laptop te zetten. Pff is zo spannend! Weet eigenlijk wel zeker dat raak is als ik gevoel achterna ga.
@marieke: dat klopt daar houd ik zeker rekening mee Vorige keer wist ik ergens dat het niet goed zat deze keer zegt mijn gevoel van wel.
mijn lichte kv test van vorig jaar is nu een prachtig menneke van ruim 4 maanden! Dus ik zou zeggen een streep is een streep! Gefeli!
Ik weet het niet zo,, vanochtend weer getest met ochtendurine en de streep is nu net zo licht als die van woensdag (ietsje duidelijker) maar zo extreem licht en gisteren was het met middagurine zo duidelijk je kon van afstand heel goed zien. pff denk dat het weer mis gaat weet niet. Klachten worden wel weer erger
ik denk dat dat niet zo heel veel zegt hoor, mischien was het middag urine toch geconcentreerder. Mijn testen zijn met middag urine donkerder dan met ochtend. Dus daar moet je niet te veel aan hechten tenzij het practisch zo goed als neg is. En het enige wat daarmee kan is wachten.
lichte testen zeggen helemaal niet dat het mis is.. kijk maar bij ukkie88.. hele lichte testen.. zelfs nega testen en nega bloedtest.. en ja hoor.. stiekem lekker al 11 wk zwanger.. kan er nog steeds niet over uit..hihihihihihihi..geweldig toch.. wetenschap zegt dus ook niet altijd alles...een beebje blijft een wonder..
Ik heb ook lichte testen gehad (die overigens na 3 dagen wel duidelijker werden) en ben ook echt zwanger! Heb nog wel een digitale met indicator gedaan als extra test dus misschien voor jou ook een idee? Succes!
die digitale gaf niet zwanger aan. Ik wacht gewoon tot nod dag en zie het verder wel Ik ga er nu vanuit dat gewoon weer is mis gegaan en wacht af tot ik weer ongi word. Jammer maar helaas
Hier vorig jaar ook de eerste week super lkichte strepen met kv testen. Ons meisje is nu alweer 3 maandjes oud. Gefeliciteerd hoor
@skye: ik weet niet denk dat het weer misgaat. Vanochtend (2e testje) was het nega. Het kan ook nog eventueel zijn dat hcg op dit moment beetje stabiel staat maar net te weinig om posi te kunnen testen en dat gistermiddag de urine goed geconcentreerd was. Maar laat ik er maar vanuit gaan dat misgaat