hai dames! Ik wordt een beetje zenuwachtig.. ik heb 3 dagen voor nod getest met de kruidvat 2 voor 5 dat was afgelopen maandag Maar de streepjes worden niet donkerder en de digitale van Etos geeft niet zwanger aan? Ik heb een verleden met veel miskramen dus ben meteen weer super zenuwachtig 5 jaar geleden testen ik nog echt knal testen met de kruidvat Hopelijk willen jullie meekijken/denken
Liggen ze van onder naar boven op volgorde? In dat geval vind ik het er niet heel goed uitzien, hij lijkt zelfs af te lopen Een andere test die zelfs "niet zwanger" aangeeft lijkt me ook niet erg hoopvol... Waar in je cyclus zit je nu? Moet wel zeggen dat er soms wat gekke testjes bij Kruidvat tussen zitten. Ik had zelf ook 1 dag een wat lichter testje. Misschien, just in case, nog een testje doen? Kijken wat die doet?
Wat ik wel bijzonder vind, is dat er zo'n groot verschil zit tussen de 9/10 en de 10/10 test. Behoorlijke oploop in 1 dag.
Ja dat vond ik ook! Moet wel zeggen dat de eerste 2 met ochtend urine zijn gedaan en de andere 2 met de 2de urine... Maar goed heb er aardig de zenuwen van...
Ze liggen op volgorde vanaf die 9-10 en dan naar beneden... Ik ben als t goed is nu 2 dagen overtijd Maar dat is wel gokken varieert van 30 tot 36 dagen cyclus
Zo bleven mijn testen ook en dat werd een mk. Vind het er niet hoopvol uitzien eerlijk gezegd, maar hoop voor jou dat het toch goed zit.
Wellicht dat ze reageren op een lh piek? Ik denk dat het even afwachten blijft Als de test wit wordt en je ongi blijft uit dan zou het wel eens een ei kunnen zjjn
Bij mij liepen ze ook langzaam op en had er sommige dagen tussen waar ik geen oploop zag of ze zelfs minder goed vond. K2v5 is wat trager geworden en knalt niet echt meer naar mijn mening. Ik duim voor een goede oploop
Ja t is gewoon stressvol.. had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer er lekker relaxt in te staan Nu al mislukt hahah