Wanneer is je nod? Zo is bij mij wel begonnen deze zwangerschap, eerst x binnen 5 min niks, naar ruim 10 min heeeel vaag streepje en die werd elke dag beetje donkerder en nu inmiddels over de helft van mijn zwangerschap
Ik ben best wel positief, k2v5 hebben tegenwoordig meer tijd om op te drogen... Aangezien hij duidelijker is dan gisterenavond.... Maar ik feliciteer je nog niet
Ik raad je ook aan om een andere test te kopen.de nieuwe predictor early hoor ik veel goeds over.vind de kruidvat 2v5 niet meer zo betrouwbaar als vroeger.ik heb ook elke maand streepjes en dan hoef k ze niet te kantelen om te zien maar nog steeds niet zwanger. Wanneer is je nod?
De Kruidvat testen doen d'r wat langer over is mijn ervaring. Zoals je eerste test was, bleek ik zwanger. Succes ermee ben benieuwd!
Wauw... Dank jullie wel voor het meekijken... Ik ga morgen nog een test doen en hoop dat die nog duidelijker wordt. Al was de test van vanmorgen sneller in beeld dan gister en duidelijker. Maar ik blijf neutraal... dus maak mezelf nog niet gek...
Normaal zou ik het met je eens zijn, helaas heeft de kv 2v5 gewoon langer nodig dan op de verpakking staat. Het blijft natuurlijk een gok om voor nod te testen. Mocht er dan toch een streepje zijn en je ongesteld worden dan ben je alleen maar teleurgesteld.