Yep... weer een test gedaan alleen is het streepje iets minder als gister. Wel roze van kleur als je goed kijkt...
Geen idee... misschien pas weer na t weekend... maar dat ga ik niet volhouden hahahaha. De laatste test vind ik zelf wel erg duidelijk... nog nooit 5 keer getest met alle 5 streepjes die ook duidelijker worden. En lijkt wel of ik in de middag of avond beter resultaat heb als in de ochtend. Heeft iemand een goede ervaring met een ander merk ipv kruidvat? Anders misschien iets anders proberen...
Dat lees ik wel vaker hier dat sommige meiden beter testen in de middag dan in de ochtend. Volgens mij ben ik er zelf ook 1 Maar ik zou het bij 1 merk houden zodat je het goed kan vergelijken met elkaar dus als ik jou was zou ik lekker met de testen van de kruidvat doorgaan
Je zou de predictor early (6 dagen voor nod) kunnen proberen. Deze zijn snel, zeer betrouwbaar en, van wat ik heb gezien, veel gevoeliger dan de kv
Ik ben het eens met rogijuli, de nieuwe predictor zou zeker een goeie streep moeten geven nu. Ze zijn veeeel gevoeliger dan de kV 2v5. Als ik zulke streepjes zou hebben dan zou ik die early zeker proberen. Heb je gelijk duidelijkheid. De kV testen zijn niet meer wat ze geweest zijn, ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb de afgelopen maanden zulke streepjes ook gehad en ik was echt niet zwanger...
Sorry wil niet lelijk doen maar als een test onbetrouwbaar is dan is het wel de early predictor Google maar, mannen testen er ook positief mee. Ik denk als ze zwanger is nu wel een duidelijk streepje moet hebben op de kv en anders van uitgaan dat het toch niet zo is.
Dat heb ik ook gelezen op google... zelf met water test de early predictor nog positief. En hoe zit het met de clearblue digital? Die geeft natuurlijk de weken aan...