Kruidvat 2 voor 5 testen op NOD mag ik die van jullie zien?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noenoe, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Chantej, knurftje;), open gewoon je eigen topics! Dit deed je ook al in topic van krimpie, als je zelf een topic opent blijft het overzichtelijk, anders is het soms heel verwarrend. Snap datjij ook met vragen en onzekerheid zit maar moet je niet steeds in andere topics vragen spammen. Misschien wilde je alleen nod foto laten zien maar door je vragen en CB foto gaat het echt door elkaar..

2. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    De bovenste is van 3 dagen voor NOD, tweede van 2 dagen, en onderste van op NOD! En natuurlijk de digi..

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik had ze ook niet zo donker hoor, dat ik me zorgen maakte.
    Heb zo helaas even geen foto, maar zie mn banner!!

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    #24 Noenoe, 14 sep 2015
    Laatst bewerkt: 14 sep 2015
    Helaas meiden, maar bruinverlies is begonnen. Uit ervaring weet ik dan dat het afgelopen is, 5de keer dat t niet goed gaat, het is en blijft pijnlijk. Ik heb hier zo lang op gewacht en gehoopt :(

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat vervelend nanoe!

6. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ik testte smorgens ook altijd hele lichte testen en smiddags werden ze wel donkerder. Op kruitvat nooit een enorme knaltest gehad en nu toch echt 31 weken zwanger van een flinke tweeling 😋

Ik duim voor je!

7. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hè bah, lastig is dat met vroeg testen hè... komt het bloed des te harder binnen:(
    Succes

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jammer meid, is er al eens gekeken waarom het steeds mis gaat? Bij 3 miskramen kun je je door laten verwijzen naar de Gyn. Sterkte!

9. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Nee meid heb me nooit laten onderzoeken. Ik weet ook eigenlijk niet waarom, ik durfde die stap nooit te zetten maar heb nu wel een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik ben er echt kapot van dit keer, zo lang gewacht.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten bij de huisarts, wat ze allemaal gaan vragen en wat er voor onderzoeken gaan komen?

Sorry zit er echt doorheen

10. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ahh noenoe dat is echt enorm balen zeg😢
    Wij hebben ook al behoorlijk wat miskramen achter de kiezen. Wij hebben toen een chromosomen test gedaan. Was goed. Nu mag ik ook nog een bloedstollings onderzoek doen maar daar gaat wel een hele periode overheen. Dat is wel een nadeeltje. Mogelijk zijn er ook nog andere onderzoeken maar dit is wat wij dus hadden.

En enorm Sorrie dat ik zo in jou Toppic ben gaan praten was niet zo bedoeld. Kon helemaal niet vinden hoe ik m'n eigen bericht kon Aartsen. Nogmaals excuus en wens je enorm veel sterkte😘😘

11. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meis ik heb 2mk gehad en ben zelf verder gaan zoeken. Volgende laten nakijken;

Chromosomen
    Bloedstolling
    Eicelvoorraad (laag? Slechte kwaliteit eitjes)
    Baarmoederslijmvlies (dunner dan 7mm; lastig, dit had ik en kreeg hier de miskramen door... Voor meer info en uitleg lees m'n blog)
    Hysteroscopie; bm kan tussenschot hebben, een vleesboom ed
    Endometriose; is dat al eens nagekeken?
    Meissie voor nu sterkte .... Dit gaat je niet in de koude kleren zitten! Heftig hoor 😘

12. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland

Geen probleem meid.

Bedankt voor je antwoorden.

13. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Bedankt voor je informatie meid.

Ik heb nu voor donderdag ochtend een afspraak gemaakt met de huisarts en zal deze dingen die je hebt aangegeven aankaarten bij haar.

Het probleem zit m bij mij niet in het zwanger worden alhoewel het deze keer wel lang heeft geduurd (1jr4mnd) maar in het zwanger blijven.

14. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Vraag ook om je Progesteron na te laten kijken! Mocht deze te laag zijn tijdens je luteale fase, dan kan je om Utrogestan vragen.

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina