Hoi hoi, Ik had ook een hele lichte test van kv 2v5, maar die werd niet donkerder. Heb zondag vmk gehad met 5 weken en wat dagen. Weet het niet precies. Later nog een test gedaan die was weer helemaal wit. Ik ben er van overtuigd dat die dingen geen vals positieve uitslagen geven. Alleen het is lastig dat ze al zo vroeg kleuren. Zoals iedereen hier zegt: Pas testen op nod en dan kijken wat hij doet. Ik heb ook die tip in de wind geslagen en daarom had ik dus door dat ik een vmk gehad had. Anders was ik er misschien niet eens achter gekomen.... Dacht ik dat ik gewoon heel heftig ongesteld was.
Ik zelf test altijd vroeg, zeker een paar dagen voor NOD omdat ik 1 ongeduldig ben en 2 het prettig vindt om te weten of het gelukt is ook al zou het al dan niet blijven plakken. In de periode tot de NOD blijf ik enigszins gereserveerd evenals in het 1 e trimester. De kans is best groot dat het alsnog mis gaat maar als je dat weet er daar mee om kunt gaan is het aan ieder voor zich te bepalen wanneer zij willen testen.