Ik ben gister 4 pilletjes eerder gestopt met de pil omdat ik voel dat ik zwanger ben. Heb 2 testen gedaan die licht positief waren.. Maar oorspronkelijk zou ik pas donderdag stoppen met de pil dus vrijdag of zaterdag ong worden. Ben ik nu veel te vroeg?
Hoezo heb je het gevoel dat je zwanger bent???? Waarmee heb je getest? Sommige geven vals positief nl.
Ik heb sinds donderdag pijn in mijn lies soort steken en ben misselijk, eet haast niets, heb overgegeven, duizelig, pijn aan mijn ogen in het licht, slaap slecht, heb diaree, plas veel enz. Mijn borsten zijn gevoelig en heb er grote blauwe aderen op.. mijn bh's zitten veel strakker. Ik heb getest met proticol en 2 voor 5 van kruitvat. beide waren positief maar dan wel erg licht hoor.
Hoi sproettie, zag dat je al twee andere topics geopend had. Misschien is het een idee niet voor ieder dingetje een nieuw topic te openen? Dat houdt de boel een beetje overzichtelijk.. Groeten Mamadaisy
Sproetie kan ik me heel goed voorstellen hoor Kruitvat test volgens mij niet vals positief. Ik zou na je nod nog een keer testen.
Je hebt een reactie van mij gekregen . Maar niet op de vraag die je stelde. Misschien zit hem daarin wel de kern, namelijk geduld. Over een paar dagen weet je meer! Succes met wachten...
mamadaisy je haalt de woorden uit mijn mond...sproettie ik snap heel goed dat je ongeduldig bent maar 6 nieuwe topics openen in 2 dagen tijd heeft echt niet zoveel zin (in mijn ogen ) Maar de predictor test zou ik niet geloven als ik jou was test vaak vals. Maar daar en tegen die kv test is in mijn ogen wel posi Maar hoezo denk je zwanger te zijn? Op je kwaaltjes na, want ben je de pil vergeten?? Sorry als je hier al een keer antwoord op heb gegeven in een ander topic, maar had weinig zin ze allemaal door te nemen En verder kan ik alleen nog zeggen, succes met wachten!
mhm ik ben de pil medere malen vergeten.. heb drukke periode achter de rug eind examen opleiding.. Kan ik sommige verwijderen en het gewoon bij 1 laten?
oke meerdere malen vergeten dan wordt het wel spannend wanneer ga je weer testen?? is het trouwens wel gewenst mocht het zo zijn???
Ik wil eigenlijk nu testen maar ik denk dat, dat niet veel uit maakt met vanmiddag 12 uur.. Het is hartstikke gewenst we hopen het eigenlijk!
hey sproetie, zelf hag ik altijd dat ik in de avond duidelijker teste dan met ochtend urine (ben niet de enigste!) succes meid!
Oh ik voelde net wat gaan in mijn broekje heb ik veel afscheiding in eens beetje zalm kleurig / bruingeel. allemaal propjes. Betekend dat iets?
Ik zou de predictor zowiezo al niet vertrouwen, er zijn dames die zelfs met kraanwater positief testen. De KV heb ik goeie ervaringen mee, al zie ik de laatste tijd ook veel vals positieve testjes. Wacht 2 dagen en test dan sochtends met je eerste urine. Als het streepje dan duidelijker is zou ik zeggen "zwanger" Maar dat durf ik nu nog niet te zeggen.... Succes!
Dit zou een beginnende ongi kunnen zijn maar ook een late innesteling. Even afwachten, zou dan overmorgen testen als er nog geen ongi is.