Hey meiden, Het is voor mij een beetje een rare maand en heb er zaterdag een testje tegen aan gegooid (eerder ook al, maar die waren nega)... nu heb ik met kruidvat 2 voor 5 getest en ik vermoed dat die vals is, omdat het lijntje een pennestreepje is. Maar, hij is wel roze en kwam er binnen 5 min. Wat zeggen jullie?? Heeft kruidvat toch vals positieve testen?! Liefs women21
dit heb ik nog nooit gezien op een kv 2v5 test! Er zitten er toch twee in de verpakking? zou de andere ook even proberen, kijken wat die doet en anders terug naar de winkel en even laten zien, dan geven ze je een nieuwe.
Ik denk dat ik je ga feliciteren! Ik heb precies het zelfde gehad. Ik had ook een heel dun licht streepje, 3 dagen daarna werd eht streepje donkerder en dikker. Ik was net 2 weken zwanger. Als het goed is zit de foto van de testen erbij!
TessNL, als jij 2 weken zwanger was toen je de test deed, had je dus je eisprong en dan kan je nog niet positief testen. Bedoel je niet 4 weken zwanger ?? (gerekend vanaf de 1e dag menstruatie). Woman21, ik zou deze test idd niet als positief beschouwen, want bij elke test zou de streep even breed moeten zijn als de controle streep en dat is deze niet! Snel nog een ander testje doen Succes
ik zou hem ook niet als positief beschouwen , maar er nog eentje doen en kijken wat er dan gebeurd , dit lijkt echt een pennestreepje ...
Dit heb ik nog niet eerder gezien op de kruidvat 2 voor 5 euro! Ik zou hem niet als positief beschouwen, ik zou nog een test doen en kijken wat daar mee gebeurd!
ik heb daar een keer een blauw streepje gehad op die plek waar jij nu dat dunne streepje hebt! Ik denk dat t niet goed is....
Thnx voor jullie reacties!! Heb ik dat weer hoor, kom ik als groentje de hoek om kijken doe ik een test en komt er gewoon een resultaat uit wat nog niemand met een kruidvat test gehad heeft hahaha hoe komisch Ik ga zeker nog een keer testen, morgenvroeg maar dan met de digitale clearblue... die zal wat meer duidelijkheid geven!
Ik zou hem ook niet als positief zien, ik vind het lijntje wel heel smalletjes, maar idd, misschien nog es testen? Enne, ik denk dat Tessl bedoeld, dat ze 2 weken na de bevruchting zat?
Ik heb afgelopen woensdag ook met kv 2 vr 5 getest en ik had ook een heel dun roze lijntje. Ben helaas toch ongesteld geworden dus ik vermoed ook dat die van mij vals positief was. Mijn streepje zat ook best ver naar links vond ik.
ik had vanmiddag getest die van 7,50 van KV en daar staat een lichte kruis/plus op en dan zeggen ze dat het positief is maar ik durf het nog niet te geloven al voel ik me wel anders. ga morgen een cb halen. wat denken jullie? x sun
Ik heb opnieuw getest... Ik moet jullie toch echt teleurstellen: Nee, ik ben niet zwanger & ja, kruidvat heeft vals positieve testen! :x Op naar volgende ronde (had het evengoed wel verwacht, althans rekening mee gehouden )
Balen meid, succes in de volgende ronde . Was ook wel een pennestreep en die hoor je bij de kv niet te krijgen dus de test was sowieso niet goed.. zou t niet vals posi noemen omdat t geen roze brede streep was... gewoon een foutieve test.
kan idd bij elke test gebeuren , en eigenlijk weet je al dat de test verkeerd is en stiekum ga je toch hopen dat het voor jou wel positief betekend !! balen meid ...