Haha inderdaad.. je weet toch dat je hem moet beschouwen als negatief, laten we eerlijk zijn.. het was écht een pennestreepje en ik weet dat dat niet goed is. Maar net wat je zegt "stiekem" heb je toch hoop!
precies .....iets wat we graag willen , willen we ook graag zien he !!!! Hopelijk snel een echte positieve test voor je !!
zou trouwens wel met die test teruggaan naar KV.. meestal gaat het om een foute test en dan krijg je nieuwe
Zo dat is balen zeg! Echt jammer voor je, want je krijgt toch hoop als je zoiets ziet. Maar inderdaad, een foute test, het leek ook echt niet op een posi test, maar ja, wat moet je als je nog niet eerder zelf een positieve hebt gezien? Je kunt er mee teruggaan, dan krijg je een nieuwe. Hopelijk volgende ronde meer geluk! Enne, over het algemeen zijn de kruidvat 2v5 prima tests hoor! Zeker voor de prijs
hoe toevallig!! ik had gister precies hetzelfde... ook zo,n raar dun licht streepje.maar wel gelijk na 1 minuut.. dus ga je toch weer twijfelen want had allerlei symptomen en was overtijd, maar nu heb ik vanmorgen toch bruine afscheiding gekregen dus was blijkbaar toch negatief.. had ik niet eerder gehoord van de kruidvat testen.. greetz charlie