weet wat het is... een streepje op een test geeft hoop.. als het dan niet zo blijkt te zijn is het echt een vreselijke teleurstelling... zelf merk ik (nu 10 maanden bezig voor een tweede) dat ik pas ga juichen als de duurdere digitale zwanger en het aantal weken gaat aangeven... de 2 voor 5 is een (volgens mij) goede test, maar bij vage lijntjes wacht ik af tot ie echt knalt... er zijn gewoon te veel meiden hier op zp die vage lijntjes hebben gehad en ene teleurstelling hebben moeten verwerken,...da's echt kl*te... zou eigenlijk niet moeten kunnen he?
het zou idd niet moeten kunnen!al weet ik aan de andere kant ook wel dat geen een test 100%is ik ga ook nooit meer voor nod testen(al was ik bij deze test al overtijd)het is gewoon die teleurstelling dan he.......
Dat is het Surry, we kunnen beter als we kunnen wachten pas op of na nod testen om teleurstellingen te voorkomen. Het staat ook niet voor niets in de bijsluiters. Toch gaat het bij veel vrouwen wel goed en ja dan hoop je voor jezelf dat je ook bij diegenen mag horen maar dat is vaak niet zo, helaas heel veel succes meid en hopelijk heb je gauw een duidelijke positieve test in handen, wij allemaal natuurlijk!
hier iemand die hoopt op een vals positieve test..(ja dat klinkt vreselijk). Maar het doet mij goed te lezen dat deze testen ook valse positieve lijntjes geven. Zoals te zien is heb ik niet al te lang gelee een kindje gekregen en is een derde echt even niet aan de orde (lichamelijk gezien ook niet). Ik heb nu 3 testen van kw 2v5 gedaan. 1 was duidelijk negatief. 2 waren (na 5min) duidelijk positief ik word er helemaal gek van. heb straks een afspraak bij de HA om te kijken voor een bloedtest. (hoop niet dat ik hiermee iemand kwets zo is het niet bedoeld).
jeetje ik schrik hier wel van heb zelf niet nega getest met deze testen maar zo zie je maar weer dat het niet altijd klopt met een test jammer maar helaas
Mij lijkt het een goed plan als iedereen terug gaat met die testen.(naar de winkel, of een klachtenbrief). In de bijsluiter staat namelijk wel gewoon dat ze 99% betrouwbaar zijn. Maar volgens mij is die 1% onbetrouwbaar eigenlijk bedoelt voor dat ie negatief test, maar dat het toch positief zou moeten zijn... Op deze manier kan natuurlijk iedereen slapend rijk worden door het verkopen van zwangerschapstesten... En kun je nagaan... het is al k#$#* als je wel graag zwanger wil worden. Maar stel dat het niet de bedoeling is... dan schrik je je ook kapot!
nou als ik heel eerlijk mag zijn is die test die je als eerste op de foto hebt gezet niet posi hoor!! als ie al posi eruitziet,want dat streepje staat veel te vee naar rechts hij moet iets meer naar links staan. dus dit is geen valsposi test. maar een foutieve test. met deze had je terug naar de winkel kunnnen gaan en een nieuwe gekregen. er is vermeld bij de kruidvat dat er 100 pallets met testen waar een fout in zat de deur uit zijn gegaan. ze hebben geloof ik 93 pallets teruggekregen maar die andere 7 niet dus mischien zijn al die testjes van de laatste tijd wel die van die 7 pallets.. kv 2 voor 5 is als beste test getest bij radar!! en als je een licht streepje op de kv hebt en een niet zwanger van clear blue dat kan cb heeft veel meer hcg nodig dan die kv testjes succes meiden..
Ik heb 4 testen gedaan allemaal een vaag lijntje met de kruidvat testen 2 voor 5 De duurdere testen lieten niks zien Mijn bloed was geprikt een HCG van 4 twijfel 1 dag later weer geprikt HCG van 2 niet zwanger En ook al ongesteld inmiddels Heb kruidvat gemaild en krijg geen antwoord Baal zo van die testen Ben er kapot van
Dat is niet helemaal waar.. wel de kruidvat test is als beste getest bij radar, maar dat was de + test.. ik weet t nog goed.. ik was erg verontwaardigd namelijk toen ik tijdens de uitzending de uitslag hoorde..
Ik heb alleen goede ervaringen met de kruidvat 2v5, echt spier-wit bij negatief en echt duidelijk roze streep nij positief.
Ble mijn mijn vorige zwangerschappen was kruidvat super!!! testte nooit vals posi. Of hij was super negatief of licht streepje was zwanger. Nu heb ik meerdere testen licht posi (wordt niet donkerder) maar pas na een uur. Dacht altijd dat kv geen indroogstreepjes had. Waarschijnlijk dus wel. Balen. Heb nu maar 2 testen bij matcare besteld. Ben nu 5 dagen overtijd ipv 3. Ben benieuwd.
Ik heb ook alleen maar goede verhalen over de kruidvat testen. Spierwit bij negatief en een knaltest toen ik zwanger was. Mijn vriendinnetje heeft gister negatief getest en was ook gewoon spierwit. Ik denk dat er geen 1 test is die nooit een keer vals posi uitslaat. Ik heb wel hele slechte ervaringen met predictor! Veel liefs, Sam
Ik heb nu 3 ochtenden positief getest met kv 2v5, lichte streep weliswaar maar toch..Heb in de middag een paar dagen geleden ook getest en toen bleef hij echt spierwit, ook na een paar uur zag je echt helemaal geen 2e streepje erop hoor! Ik denk/hoop dat ik nog te weinig hcg aanmaak en dat ik over een paar dagen een knaltest heb!
Nou, ik schrik wel een beetje van deze verhalen! Ik heb nu drie van die licht positieve testen thuisliggen (van zondag t/m vandaag). Binnen de tijd en roze, maar wel superlicht. En mijn NOD was zondag of gisteren, dus ik test ook niet veel te vroeg. Ik hoop echt niet dat ze allemaal vals positief zijn ofzo.
toen ik zwanger was van Ties vond ik de kv test 2voor5 heel goed: geen streep bij negatief en wel een streep toen ik echt zwanger was. maar nu heb ik er vorige maand ook vals posi mee getest, en net nega terwijl de plus test van kv wel posi was. ik snap er geen hout meer van.
hoi ook ik kreeg vorige maand een rare uitslag-> indrooglijntje??.. en ik was ook niet zwanger.. xx maar in januari was hij wel goed positief -> maar kreeg na 6.5wk een miskraam helaas..