Jemig, deze test ziet er toch behoorlijk positief uit! Ik heb zelf ook 2 licht positieve KV2v5 testen liggen... Maar begin nu heel erg te twijfelen of deze ook vals zijn. Onze dochter is namelijk via IUI gelukt en het zal wel een enorme toevalstreffer zijn als ik nu na mijn eerste cyclus na bevalling, spontaan zwanger zal zijn! Dat is te mooi voor woorden... Ik ga, als ik neit ongi word, van het weekend weer testen.
Hier ook alleen positieve ervaringen met de kv2voor5 testen. Superwitnegatief toen ik niet zwanger was en nu geentwijfelmogelijkpositief al voor NOD.
vind dit wel allemaal weer verwarrend en verontrustend hoor! heb nu 2 testen gedaan... 4dgn voor me nod (maar die kan afwijken) ik ging uit van mijn laatste cyclus! en die ziet er zo uit
dnise dat is gewoon zwanger! Hier ook alleen positieve ervaringen. Duidelijke streepjes als ik zwanger ben, spierwit als ik niet zwanger ben. Lezen jullie wel de test binnen de afleestijd, want na 5 minuten is ie niet meer betrouwbaar?
ja duidelijke een indrooglijntje want hij is niet roze... wel raar dit heb ik nooit gehad. Zou er mee terug gaan.
ik had een lichtere test dan deze die jij laat zien en ik ben wel zwanger.. (foto van 3 testen in mijn album)
Hoi, Ik heb ook de testen van kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt ik vind ze super ze zijn gewoon heel gevoelig, waardoor inderdaad andere testen nog niet positief testen. Nou meid hoop dat je snel zekerheid hebt.
Nou die is hartstikke positief hoor, je hoeft je echt niet zorgen te maken. Waren die van mij maar zo donker. Hier nog steeds geen ongi sinds laatste van 11 mei en nog steeds vage testen
Meiden ik wil graag even zeggen dat het ook kan zijn dat jullie wel zwanger waren toen jullie licht positief testen met de kv testen, maar dat het in de dagen na de test alsnog fout gegaan is. De kv testen zijn zo gevoelig en hebben erg weinig HCG nodig om posi te testen. Wat belangrijk is is dat het tweede streepje in de eerste 5 minuten moet verschijnen, daarna mag je de test niet meer aflezen. Is dit het geval dat is er HcG gevonden en is er dus wel degelijk wat aan de hand in je lichaam. Echter kan dit dus alsnog fout gaan, waardoor het lijkt alsof je fout-posi getest hebt! Liefs!
Ik zie dat jij ook een "zwanger" banner hebt. Maar heb jij dan 1 week voor NOD positief getest? Ben je niet bang dat het voor NOD nog mis gaat? Wat ik niet hoop overigens!! Maar je hoort en leest het zo vaak
Ja klopt.... hahaha ben een beetje voorbarig in mijn banner Maar kon het niet laten! Ik ben waarschijnlijk al wat verder, alleen kan je geen banner instellen alleen op je ei sprong maar moet het op Laatste menstruatie... ik ben echter via IUI zwanger, dus heb mijn eisprong eerder gehad! Lief dat je het vraagt! En ik voel me MEGA zwanger... dus eerlijk gezged ben ik helemaal niet bang dat het mis gaat... nou ja natuurlijk wel een beetje... haha
Aha... ik dacht al hihi! Je hebt ook site's waar je je banner kan baseren op je uitgerekende datum. Ik moest dat ook anders was ik nu ruim een week langer zwanger... lang cyclus en laat ei (dmv echo's weet ik wanneer mij ei was )
Of je laatste menstruatie berekenen als 2 weken voor je eisprong (14 dagen) dan berekent hij je goede zwangerschapsduur. Bijna vergeten: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb er positieve ervaringen mee, ik heb wellis gedacht zwanger te zijn en toen waren ze netjes negatief. Ook wel eens een indrooglijntje gezien maar dat telt gewoon als negatief voor mij. Ik heb ze voor deze maand ook aangeschaft en mocht ik posi testen doe ik daarna toch nog een clearblue. Groetjes
het zou idd zomaar kunnen dat het testen uit een verkeerde lading zijn geweest maar ik ben echt niet zwanger geweest was namelijk al overtijd bij de test en de bloedtest was ook negatief!!!! ik hoop dat al die vervelende testen er nu weer uit zijn en dat ze nu gewoon weer zo goed zijn als ze waren en we er met z'n allen weer een hele berg mogen doen die echt positief zijn
hey meiden, ik heb ook vals posi getest met kv 2 voor 5. had dinsdag een test gedaan was een heel vaag lijntje te zien. ik geloofde het niet dus heb op aanraden van een vriendin vrijdag nog een test gedaan. Deze gaf negatief aan. dus ja. Maar hier nog geen ongi te bekennen maar die mag ondertussen wel door komen vind ik. Liefs.