Zaterdag was mijn ovutest duidelijk donkerder, Zondag was het een echte knaller. Vanochtend was mijn temp nog hetzelfde (zie het kaartje) dus de eisprong is nog niet geweest. We hebben vrijdag, zaterdag en gisterenavond geklust! Ik hoop dat vandaag de eisprong is, maar is het dan nog zinvol om vanavond te klussen (4 dagen op rij is wellicht wat teveel?) of kan ik dat beter morgen doen? Wat vinden/denken jullie? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/241713d1335785144-positieve-ovulatie.jpg Dit zijn ovutesten van het kruidvat, maar heb (om te vergelijken en omdat ik na het kopen van die van het kruidvat veel negatieve verhalen hoorde) ook die van zwanger en kids gebruikt en de test van zwanger en kids was gisteren donkerder dan de controle streep!
Ik denk dat je ei dan nog moet komen. Je hebt al een LH piek dus dat is goed, maar omdat je ei later kan springen (tot zelfs een dag of 4 na de piek) kan het zijn dat ie er nog aan komt. Ik zeg: door klussen en temp in de gaten houden btw: de LH piek kan ook een uur of 12-24 duren. Bij mij is ie heel kort... net an 12u.
ik denk dat er al aardig wat ligt te wachten dan Maar als je de puf nog hebt.. waarom niet? kwaad kan het in ieder geval niet
Ja, ook vanavond... Ik doe het rond mijn ei ook wel elke dag. Oke, er KUNNEN dan minder zaadjes in de sperma zitten... maar je hebt iig een goede voorraad. Er zijn voors en tegens te bedenken.
Oke, minder zaadjes... maar is de kwaliteit van het zaad ook slechter? Of is het zaad alleen wat trager, of zijn er wat minder zaadcellen, maar mocht er één mijn ei halen is deze net zo goed als wanneer er tussen de ejaculaties 2 dagen tussen gezeten zou hebben?
Ik denk dat je er iets minder bij na moet denken... Zwanger worden is een mengeling van liefde, geluk, seks en er hoeft maar 1 snelle goede zwemmer bij te zitten. Normaal neemt niet de kwaliteit, maar de kwantiteit bij de man af. Kwaliteit wordt hoofdzakelijk beïnvloed door de leefstijl van je man. Net zoals jouw leefstijl invloed heeft op jouw eitjes.