helaas is de predictor een test die zelfs bij mannen 2 streepjes geeft....zoek maar eens op google of hier op het forum Maar dan heb ik het wel over licht posi testen van predictor!
dag Jelles, Ik weet het niet meer met kruidvat 2v5. Ik heb 3 dagen terug een streepje gezien en gister weer niet.zie foto. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/62986-albums9775-picture56998.html Ik ben al 13 dagen over tijd en met vol spanning afwachten. veel succes.
@tugckb oh, dat is vreemd! Ik zie op die eerste inderdaad een mooi streepje, en op die tweede ook hoor! Alleen is het geloof ik niet goed als de test niet donkerder wordt @moontje77 helaas ben ik gisterenavond (best onverwachts! Ongesteld geworden..ik weet namelijk 100% zeker dat mijn eisprong niet 14 dagen terug is geweest maar al eerder maar a la..volgende ronde beter
Ik heb eigenlijk bijna altijd als ik test vage lijntjes op deze test. Heb dan ook lang getwijfeld of het aan de testen lag. Maar ben er nu over uit dat dit toch niet het geval is. Hij wordt bij mij bijna altijd binnen afleestijd zichtbaar, soms best duidelijk. Daarna neemt hij weer af om soms alleen nog zichtbaar ná afleestijd te worden. (weinig hcg, test moet langer doorwerken om nog een streepje te laten zien) tot wit. Heb net nog nog, ter controle een test gedaan na m'n ongi (of vroege miskraam, ik heb verhoogde kans op bbz) en helemaal wit, geen vaag lijntje te zien, ook niet ná afleestijd. Ook vlak voor m'n ongi (of vroege miskraam) zijn ze dan weer helemaal wit, zonder indroogstreepje. Dus ik denk zelf, in mijn geval dan, kan niet voor anderen spreken, dat zelfs een streepje na afleestijd duidt op een restje hcg, of een vroeg begin. Net wanneer je test natuurlijk. Mijn conclusie, testen zijn prima! Ze zijn alleen zo gevoelig dat ze ook een klein beetje Hcg al oppikken. Dat is meestal voor nod nog zo natuurlijk, en het gaat voor nod helaas ook nog vaak mis... en dan krijgen de testen de schuld. Er zullen best vrouwen zijn die wel om de een of andere reden vage streepjes op testen krijgen, zonder dat er iets is ingenesteld, maar doorgaans toch niet. Slecht doorlopen van de test is een ander verhaal natuurlijk, maar daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Bij mij nestelt blijkbaar alles gemakkelijk in, ook de niet levensvatbare bevruchte eicellen. Die bij een ander meestal niet innestelen.
Ik heb altijd goede ervaringen met die testen gehad,deze maand echter niet...... ook slecht doorlopen terwijl k niet anders heb gedaan/getest dan normaal... mss een toevalstreffer?! we proberen t van de week gewoon weer overnieuw als de duivels wegblijven
Op de momenten dat ik niet zwanger was en een KV test deed, was die ook gewoon spierwit. Heb vrijdag getest en tijdens het 'doorlopen' verschenen er gelijk twee strepen. Heb nog een test gedaan voor de zekerheid en daarbij hetzelfde.
Ik heb vorige week drie testen gedaan, donderdag en zaterdag, na 2 minuten was er bij alle drie een lichte streep te zien die steeds wat donkerder werd. Ik zou zaterdag ongesteld moeten worden maar dat ben ik tot nu toe nog niet. Ik heb nog niet echt het besef dat ik zwanger ben maar ben wel misselijk en moe, kan natuurlijk ook psychisch zijn.. Morgen een afspraak maken bij de huisarts, ben erg benieuwd of het echt raak is