Hoi allemaal. Wij zijn in ronde 6 met clomid. Ik ben sinds gisteren heel misselijk en al een aantal dagen extreem moe. Ik ben nu 9 of 10 dpo. Hebben de kruidvat testen een indroogstreep tegenwoordig? Ik heb een test met een heel licht streepje na 5 minuten, moeilijk op de foto maar ik twijfel of het klopt. Ik hoor het graag!
Ja ben er ook bang voor. Maar toch gek na serieus 5 minuten met mijn timertje. Achja, 9 dpo we hebben nog even....
Als deze er met 5 minuten stond zou ik er niet meteen vanuit gaan dat het een indroger is. Zou morgen of overmorgen nog een keer testen kijken of ie oploopt.
Spannend, je bent nog erg vroeg dus een hele lichte streep is niet gek. Zou gewoon even doortesten komende dagen
Ik vind 'm er niet perse heel opgedroogd uitzien eigenlijk. Eerder heel goed geconcentreerde urine. Opgedroogde controlelijntjes zien er mi anders uit (en ik heb toch aardig wat van deze testen versleten). Lijkt me ook niet dat je na 5 min. al een indroger te pakken hebt, maar ik kan me ook voorstellen dat je nog geen gat in de lucht springt. Ben benieuwd of je testen oplopen de komende dagen, spannend! Ik duim voor je
Ik had zelf toevallig deze maand ook steeds van deze testen en dat bleek niks te zijn. Ik had dit zelf nog nooit eerder gehad met deze testen dus werd ook een klein beetje hoopvol. Als het wat is zal het zoals eerder genoemd over 2 dagen duidelijker moeten zijn
Hi! Zaterdag getest en negatief. Zondag wat bruin bloedverlies en vandaag zou mijn menstruatie zijn en is het bruinverlies weg??? Ik snap er niks meer van
nog eens testen? Toen ik voor een tweede ging had ik bloedverlies van eisprong die na 10 dagen overging in menstruatie. En een dag voor de echte menstruatie moest beginnen (lees: bloeden werd erger) hield het ineens op. En een dag later nog niks. Toen deed ik een test en die knalde er van af