kruidvat 2 voor vijf euro test:) vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Passoatje, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hallo dames, heb een vraagje die testen van kruidvat geven die schaduwlijntjes? iemand ervaringen? alvast bedankt voor de reacties :)

2. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Volgens mij niet.. misschien toch een licht streepje?

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Volgens mij ook niet.... Foto?

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Na de tijd heb ik wel eens lichte streepjes gehad, soort indrooglijntjes. Maar binnen de tijd nooit...

5. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik ken er geen foto van maken zo vaag is het(als ik er echt goed naar kijk zie ik een echt licht lijntje) :) zou ik morgenvroeg al opnieuw testen of best nog even wachten? groetjes :)

6. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ik zag echt totaal niks bij die test, een paar dagen voor NOD te gebruiken maar ik vind het geen fijne test (niet omdat ie negatief was) maar om dat gedoe met dat pipetje haha vond dat maar irritant ;)

7. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @passoatje
    Je kan beter even wachten met testen.. omdat hij dan pas donkerder wordt.. succes nog even!

@3s3
    Jaaa dat pipetje is ook irritant!

8. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Ik vind het juist een hele fijne test omdat je precies genoeg urine erop doet..
    Ik heb deze nu een aantal keer gebruikt en nog nooit schaduwlijnjes of indrooglijntjes gehad... Ik zou gewoon met een paar dagen nog een keer testen! Spannend!!! Succes, ik duim voor je!

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die pipetjes ook juist fijn. Maar die testen zijn niemeer wat ze geweest zijn. Ik snap dat nooit he. Waarom veranderen wat goed is...

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik heb ze ook al een paar keer gehad lijken op voorgedrukte witte lijntjes :(:( en bij die van etos ook al gehad.
    Misschien een fabrieksfout die wij toevallig moeten treffen

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Als je met schaduwlijntjes een heel licht roze/ moeilijk zichtbaar lijntje bedoelt zeg ik ja. Had ik ook. Alleen je moest heeeel goed kijken. CB digital zei diezelfde ochtend nog zwanger 1-2. Ik vind de kv2v5 dus niet zo heel duidelijk.

12. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ik vind het heel moeilijk om uit dat pipetje 4 druppeltjes te krijgen, mijn hand trilt dan ook als een gek wat dan ook niet echt meewerkt haha.
    Heb nu 2x negatief getest maar nog steeds geen bloed te zien.
    Als ik opnieuw ga testen gebruik ik een andere

Deel Deze Pagina