Ik zou ook zeggen; hardstikke zwanger!! Anders was je HCG allang gezakt en had je geen 2-3 op je test staan!
Ik heb even meegelezen en ik wil even zeggen dat er hier hard geduimd wordt! Ontzettend spannend voor je zeg. Ik hoop dat je binnenkort uit je onzekerheid wordt geholpen met positief nieuws!
Ik heb even meegelezen en ik wil even zeggen dat er hier hard geduimd wordt! Ontzettend spannend voor je zeg. Ik hoop dat je binnenkort uit je onzekerheid wordt geholpen met positief nieuws!
Hoi, Ik heb je topic gelezen en duim voor je dat alles goed zit. jammer dat vk's nog steeds over de telefoon een diagnose kunnen stellen. Het is geen bbz want je hebt geen krampen?? Wat een onzin! Ik had ook geen klachten enkel bloedverlies. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en gewoon goed zwanger bent! Succes.
Hey meiden, bedankt voor de nieuwe reacties! Vanochtend weer getest en nog steeds positief. Wel heb ik sinds gisteren wat roze verlies, hopelijk niks om me zorgen over te maken. Ik heb vanochtend weer met de vk gebeld om door te geven dat de testjes nog steeds positief zijn en ze heeft een afspraak gemaakt voor een echo op 23/7. Ik zou dan, als alles klopt, 6+6 zijn. Ben benieuwd!
Jeetje meid, dat voelt vast als een eeuwigheid. Roze verlies hoeft niets te zijn... Je weet het nooit... Maar tot nu toe ben je in elk geval hartstikke zwanger! Ik blijf duimen!
Hey JosieJ, had jij nou van de week ook al een zwanger banner staan? Is me niet opgevallen! Gefeliciteerd meid!
Update; Ik had goede hoop maar helaas de afgelopen dagen weer roze verlies gehad en 3x een veeg helder rood bloed. Vanavond helaas ook 3 stolsels verloren... Een voorbode op?? ....
Hey meis, Wil je absoluut niet onzeker maken, maar ik heb bij mijn vmk's ook veel bloed verloren en m'n hcg steeg ook steeds maar. Er was tot tweemaal toe iets blijven zitten, een celletje, dat de hcg liet doorstijgen. Ik bloedde 2 weken na de eerste vmk en posi test weer en toen nam het af..... Heb btw wel pagina 1 gelezen en verder nit meer, dus wellicht weer je al meer. Duim voor je!! Liefs
Update: Vandaag geen bloed / stolsel / roze verlies meer. Heel vreemd dit allemaal, zou het een miskraam zijn geweest? Dan zou je toch ook zeggen dat er meer bloed moet vloeien? :S 23 juni echo, tot die tijd in onzekerheid
Meid was een stress! En wat duurt het wachten dan lang! We duimen allemaal voor een goeie afloop! Is hartstikke rot om zo in onzekerheid te zitten.. Was het echt rood bloed ook en veel?
Sterkte met wachten, kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Kun je niet een vervroegde echo krijgen? Trouwens ik had net als jij met de 2v5 van KV ook in die termijn zulke duidelijke testen hoor.
De verloskundige telt mijn eerste positieve test (6juli) als 4 wkn zwanger, dit terwijl ik dan eigenlijk 4+3 was. Zo weet ze zeker dat ik minimaal 6 weken ben ik als ik de echo krijg, eerder zou er volgens haar niet veel te zien zijn.
Hey JosieJ, inderdaad een hoop stress. De 3 rode vegen die ik heb gehad waren helderrood. Ik maak me echter meer druk om de stolsels die ik heb verloren.
Dat kan ik me goed voorstellen! Toch is het wel verstandig om die 6 weken af te wachten, als je nu zou gaan is er misschien niks te zien en weet je nog niets.... Van stolsels heb ik geen verstand, maar meid het kan van alles zijn... Geduld is het enige wat je kan hebben maar ik snap heel goed als je dat niet hebt! Laten we hopen dat het snel de 23e is en dat alles dan goed is....
Hoi Chantal, Ik was even benieuwd hoe het gaat? Morgen de echo heh? Ik hoop dat j god nieuws krijgt. Laat je het even weten?