Dag dames, Vanmorgen, zou morgen ongesteld moeten worden, heb ik een cb test gedaan. Ik weet niet zo goed wat ik met de uitslag aanmoet, heeft iemand ervaring met deze testen? Kunnen jullie meekijken? Fijn!
Ik hou niet zo van plus testen. Ik zie wel een plusje, maar bij CB moet die echt wel even dik zijn als de horizontale streep om positief te zijn. Ik denk dat hij positief is en dus zeg ik voorzichtig gefeliciteerd maar ik zou om zeker te zijn toch een kv 2v5 er tegenaan gooien, die zijn duidelijk (1streepje of 2 streepjes) en heel erg gevoelig (veel gevoeliger dan die van CB) Succes meid!
Asoluut een + ..het tweede lijntje kan licht zijn maar als hij even breed is als de standaard teslijn ben je toch zwanger. Check de gebruiksaanwijzing maar Gefeliciteerd!
Ik zie ook duidelijk een plus hoor!)))) ook best duidelijk 1 dag voor nod, ik zou ook nog een kruitvat test doen, ook wel voor de leuk, want ( bij minnaren die altijd donkerder) en dus nog leuker om te zien! Maar voor nu gefeliciteerd! Je bent zwanger!!!!!!! Liefs taart.
Ik zie een plus. Hoor alleen de laatste tijd veel negatieve verhalen over de plus. Ik zou voor de zekerheid een cg digitaal of een kruidvat test doen.
o ja wilde niet negatief overkomen hoor! Ik wilde dit alleen even vermelden omdat ik dit vaak lees. Maar ik ga wel voor positief
Ik zie hem ook hoor, zou toch ook een kv doen. Bij deze test had ik ook posi getest, maar ben toch ongi geworden.
Dit had ik ook alleen betekende het voor mij negatief. Probeer anders die van kruidvat dan weet je het zeker
Bedankt voor de reacties, ik hoop natuurlijk dat het positief is, maar durf nog niet te hard te juichen. Ik heb in augustus een miskraam gehad en vind het allemaal erg spannend weer! Op jullie aanraden de kruidvat testen gehaald, die ga ik morgen proberen, ik hou jullie wel op de hoogte. @maregmo en djennes, wat vervelend dat deze test dus eigenlijk weleens een vals positief resultaat aangeeft, dat maakt het niet makkelijker! Hopelijk is dat met die van mij niet het geval Maar bedankt voor de realistische antwoorden, het is precies de rede waarom ik die test toch ook niet helemaal vertrouw. Ik zal ze ook niet snel aanraden....
succes met testen van de kv! Die vind ik zelf ook veel fijner dan zo'n + ...! 1 of 2 streepjes is erg duidelijk succes maar t ziet er wel goed uit!