Kruidvat 2v5 betrouwbaar na 15min?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Twijfelaartjes, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dit is gewoon een licht positieve test hoor! Die 5 minuten moet je met een korrel zout nemen, de meeste testen meten minder HCg dan ze beweren te meten en hebben dus iets meer tijd nodig. Je moet alleen niet helemaal wachten tot ie is opgedroogd, want dan kun je van die indrooglijntjes krijgen. Maar an 15 minuten is zo'n test echt nog niet droog! Gefeliciteerd, ik ga duimen dat hij donkerder wordt!! :)

2. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff... helaas... het heeft niet zo mogen zijn,.. wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... :(

Net ongesteld geworden.... zo aan het balen nu...
    Morgen maar weer het ziekenhuis bellen..

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Aahh nee!! :( Maar je lichaam hoeft je niet per sé voor de gek te hebben gehouden. Gezien je test denk ik dat je echt wel een beetje HCG ebt aangemaakt, maar dat het niet goed zat en de boel niet kon doordelen. Dikke knuffel!!

Enneh... ook als je al een paar mislukte iuis hebt gehad, kun je nog veel kans hebben bij de latere iuis hoor. Ik werd pas bij iui 7 voor het eerst zwanger en daarna pas bij iui 12. Hoe shit dit ook voelt, geef de moed niet op!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hopelijk volgende IUI wel raak!

Je hebt IUI zonder hormonen? Want als je Pregnyl gebruikt, reageert de test daar ook op namelijk. In dat geval niet te vroeg gaan testen.

Ik zie namelijk dat je op 8 februari je IUI hebt gehad. Gisteren op dag 9 had je een posi test. Mocht je Pregnyl hebben gespoten, dan kwam hoogstwaarschijnlijk daar het streepje nog vandaan.

Overigens....als je 9 dagen na IUI ongesteld bent geworden en je hebt geen Pregnyl gebruikt, lijkt me je luteale fase aan de korte kant.

Is het wel een normale ongi?

5. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb het wel met hormonen, icl pregnyl. Deze is bij mij al snel uit mijn lichaam. Dit hebben wij al met de 2e IUI getest omdat inderdaad mijn LF zo kort is. Pregnyl is na 6 dagen bij mij eruit dus die test was positief.. ZH weet ook niet waarom ik dan toch ongesteld ben geworden, morgen alweer de uitgangsecho en even babbelen. Mijn lf is helaas elke keer kort, maar bij ons in het zh hanteren ze een week. En daar zit ik steeds net na. Meestal wordt ik het 8 dagen na iui nu 9 dus was voor mijn doen maar zo een dag over tijd ;)
    Ben benieuwd wat ze zeggen morgen, maar het balen blijft..

Maar we gaan maar weer positief verder, poging 5 we komen eraan!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas is Pregnyl niet elke ronde even snel uit je lichaam, sorry. Dat het 1x na 6 dagen weg was, wil niet zeggen dat het de volgende keer ook weer zo snel uit je lichaam is. Pregnyl fluctueert namelijk.
    Het streepje wat je dus had, komt dan vermoedelijk helaas nog wel van de Pregnyl.
    Pregnyl 5000 kan wel tot maximaal 10 dagen in je lichaam blijven zitten.

Misschien de volgende keer nog een paar keer extra 2500 EH Pregnyl spuiten, een aantal dage na je IUI om de luteale fase nog wat meer te verlengen.

7. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee deze ronde was pregnyl er ook al uit. (Is getest, houden ze vanaf ronde twee, sorey onduidelijk van me..bij!) Ze houden het al in de gaten ivm korte lf.. tja hier geven ze niks extra's om te verlengen zolang je een lf van een week hebt.. en dan heb ik net wel helaas.. morgen ga ik weer overleggen of het wel kan lukken zo... maar bedankt voor het meedenken gooi het morgen zeker in de groep van de extra pregnyl!!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mochten ze je niet willen helpen met extra pregnyl of utrogestan dan zou ik of verder zoeken naar een ander ZH met een minder "bijzonder" beleid of op eigen houtje aan de utro gaan. Met een lF van 8 a 9 dagen heb je écht veel minder kans om zwanger te worden! Ga maar na de gemiddelde innestelingsdag is 9dpo... Ik vind het ook zijonder belachelijk dat jouw zh een lf van een week of meer oké vindt :$:(. Hiermee wijken ze af van de voorschriften van de NLse vereniging van gynaecologie (en van iedere conclusie gebaseerd op gezond verstand ;)).
    Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina