Ik was toch wel op tijd. Positieve ovulatietest.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yasmin30, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Ik heb vrijdag in de ochtend een knal positieve ovu test gehad. En in de avond geklust. De dagen erna heb ik niet meer kunnen testen of klussen.

Is dit genoeg geweest? De dagen voor de positieve ovutest heb ik ook geklust.

Nu maar wachten.......

2. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Je bedoelt de dagen voor je eisprong? Ik hoop t en duim met je mee!

Wij hebben voor de eisprong geklutst en ben 5 weekjes zwanger hihi

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij zondag, maandag, (dinsdag niet) woensdag knaller van een ovutest, woensdag geklust en donderdag... dus 2 dagen ervoor (met 1 ertussen) en 2 erop/erna........... moet goedkomen toch :D:D:D

4. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16

Gefeliciteerd!

ja klopt de dagen voor de eisprong. De dag dat ik een positieve ovutest had voelde ik ook erg ovulatiepijn.
    Dat voel ik altijd. En ik klus die dag ook altijd. Maar tot nu toe niet zwanger na 9 maanden :(

5. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Dank je wel! :)

Misschien is klussen voor je eisprong lang niet zo gek. Zelf heb ik in mijn ovulatie periode ook ovulatie testen gedaan maar die gaven vreemd genoeg niks aan. Dat terwijl ik wel degelijk een eisprong had want ben gewoon bevrucht geraakt. Heb je al een test gedaan? En hoe voel je je?

Deel Deze Pagina