kruidvat 2v5 betrouwbaar op 8dpo en 9dpo??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by rianne2985, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ja dat zou kunnen hoor. We hebben het voor de zekerheid gisteravond maar even gezellig gemaakt.
    Ik blijf de komende dagen gewoon even door testen. Kijken wat er gebeurt :)

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Verstandig! Want 7 dpo is erg vroeg! Ga je vandaag nog testen? Even door tempen en afwachten :)

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Heb je vandaag nog een ovulatie test gedaan en / of een zwangerschapstest?

4. rianne2985

Ik ga vanmiddag weer even testen. Ochtendurine pakt niet zo goed bij mij. Ik laat het uiteraard weten! :)

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

+1

Ik vind geen enkele test zo vroeg betrouwbaar ;) probeer minstens tot 12/13dpo te wachten met testen...

Ben benieuwd wat je testjes doen komende dagen!

6. Mama Larissa

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Noord-Holland
    Spannend! Ik ben erg benieuwd :)

7. Repeltje

al getest?

8. rianne2985

Ja weer knalpositieve ovulatietesten voor de derde dag achtereen, maar zwangerschapstest bleef wit, maar controle lijntje bleef ook heel licht. Misschien (te) weinig kleurstof wat er in zat?

ik doe er vanavond nog even eentje of morgen. Vanmiddag en gisteren nog even gezellig gemaakt voor de zekerheid :) je weet immers nooit. Maar begin wel erg te twijfelen. Heb ook geen typische ei verschijnselen ofzo wat ik normaal gesproken wel heb. Als ik maandag nog positieve ovulatietesten heb en geen duidelijke zwangerschapstest, dan bel ik even met de huisarts.

Even een heel andere vraag, misschien weten jullie dat. Mag je zelf een verloskundigenpraktijk uitkiezen in je gemeente? Of wordt je verwezen via je huisarts? Geen idee hoe dat gaat namelijk :)

9. Repeltje

Ja ik zou als het maandag nog zo is wel even de ha bellen ja. En goed dat je het voor de zekerheid gezellig heb gemaakt want het zou zomaar is je eisprong kunnen zijn!

Over je andere vraag heb ik geen idee. Ik ben namelijk nog nooit zwanger geweest :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,981
    15,609
    113
    Nabij Utrecht
    Ja je mag zelf een verloskundige uitkiezen :)
    Maar moet wel bij je in de buurt zijn ivm rij afstand bij noodgevallen ;)

En ik zou ff doortesten en zeker doortempen ;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Spannend. :)

12. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Nou, ben benieuwd zeg!

13. rianne2985

Mijn temperatuur heeft een uitschieter gemaakt vanochtend dus waarschijnlijk gisteren toch mijn eisprong gehad en heeft de 2v5 op mijn LH-PIEK gereageerd.
    Gelukkig hebben we het gezellig gemaakt de afgelopen dagen dus ik hoop over 10 dagen goed nieuws te hebben (als mijn temperatuur nu lekker hoog blijft dan ;) )
    Blijft je LF trouwens gelijk na zo'n "2e eisprong"?

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,981
    15,609
    113
    Nabij Utrecht
    Ja je lf blijft wel gelijk.
    Maar je hebt geen 2e eisprong gehad. Dit is gewoon je eerste echte eisprong.
    De poging die je lichaam waarschijnlijk eerder heeft gedaan moet je niet meerekenen en hoort tot je pro eisprong fase ;)

Ik duim dat je over 10 dagen een mooie test in handen hebt :)

15. rianne2985

Oké, weet ik dat ook weer! :)

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat ziet er uit als een eisprong. Goed dat je hem nog benut hebt. Wel balen dat zo'n test daar op reageert. :(
    Ik zal voor je duimen dat je over 2 weken gewoon een echte mooie test in de handen hebt!
    Ik heb op hele rare cyclusdagen eisprong gehad, maar lutale fase is eigenlijk altijd wel redelijk hetzelfde.

17. Mama Larissa

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Noord-Holland
    Dus toch nu pas je eisprong gehad...
    Bijzondere ronde als je 2x een mooie cyclus hebt gehad en nu ineens een hele lange..
    Gelukkig wel de opties benut, nu hopen op een positieve test over 2 weken!

18. rianne2985

Ja erg apart maar ben toch dankbaar dat mijn lichaam nog een eitje heeft laten springen. Misschien is die andere "mis gesprongen" hihi.
    Nou, dan gaan we maar weer opnieuw op het wachtbankje plaatsnemen hè ;)

Share This Page