hoi dames ik heb vanmorgen ook positef gestest met 2 voor 5 van kruidvat maar moet ik nou ook die van cb gebruiken
ik vond hem al duidelijk. vanmorgen weer posi getest lees ik, super gefeliciteerd! bij mij gaf hij heel snel zwanger aan, zelfs toen kruidvat heel licht posi aangaf. anders wacht je een dagje?
hoi dames ik wil wel een foto plaasten maar het bestand is te groot dus lukt het niet het waren gelukkig 2 roze streepjes en het was gelijk te zien binnen 1 minuut 24 februarie intake gesprek en 16 maart de eerste echo
Gefeliciteerd!! Bij mij gaf de cb gisteren Niet Zwanger aan, 2 kv testen gaven wel 2 roze streepjes. Vandaag toch nog een keer de cb geprobeerd en nu staat er Zwanger 1-2 (terwijl er 3-4 zou moeten staan) Bij mijn nicht gaf de cb pas positief na 6 weken... Binnenkort gewoon nog een keer proberen...
hoi dames ik heb zaterdag met cb getest en er stond 3+ dus meer dan 5 weken zwanger voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd en voor de andere dames succes nog ik ga voor jullie duimen