heb ik mijn eitje gevonden...?! :D

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tralalala, Dec 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hallo!
    Ik denk dat ik mijn lh-piek heb gevonden. Wat denken jullie? Zijn testjes van zwanger&kids.
    Ik zie soms nog donkerdere streepjes bij anderen, maar deze is even donker als de controlestreep dus das positief dan toch?

Thanks alvast!

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
  3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is heel goed mogelijk. Je zou even 2 keer (of sommigen doen het nog vaker) per dag kunnen testen zodat je zeker weten je ei niet mis loopt. Maar op dit soort dipsticks test ik ook even donker als de controle streep, niet nog donkerder ;) Maar dat is ook weer verschillend per persoon geloof ik :)

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja ik test vanmiddag nog een keer.
    Gisteren geklust en dan morgen nog een keer, zou goed moeten zijn toch?

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Met deze test ik juist veel donkerder dan de controle streep ;) denk dat dit t begin is van je piek, maar kan absoluut nog donkerder!

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ah ok, dan ben ik benieuwd wat ie vanmiddag laat zien!

Vind het alleen altijd zo lastig, ik drink én plas heel veel op een dag. Ik vind het echt moeilijk om twee uur niets te drinken en niet te plassen, haha. Dus ik ben elke keer bang dat mijn middagurine te ongeconcentreerd is...

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik gebruik andere testen maar de ene keer zijn ze zoals deze en de andere keer weer heel donker, vooral de randen!
    Heb dan ook mega buikpijn!
    Ik zou toch alvast lekker klussen hahaha

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb gisteren idd buikpijn gehad en heb ook behoorlijk wat slijm. Dus da's een goed teken :D Ben wel blij, betekent dat mijn eitje één á twee dagen eerder is dan normaal. Had normaal altijd enorme buikpijn op dag 20, en dan op dag 30 alweer ongesteld. Hele korte lf dus. Hopelijk is nu dus mijn eitje wat eerder en de lf wat langer, heeft het eitje iets meer tijd om rustig in te nestelen!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb een lf van 11 dagen, soms zelfs 7/8 dagen, erg vervelend soms!
    Je kunt er iig wel mee zwanger worden, als mijn ei eerder of later is, blijft de lf wel hetzelfde.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Dit is je ei idd, mijn teststrepen werden nooit donkerder dan jouw foto en ik had toch echt mijn ei dan :)
    Mijn lg is trouwens ook 8 dagen en ik was 2x eerste ronde zwanger!

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik was bij mijn eerste kindje in ronde 2 zwanger, maar had toen nog geen idee hoe mijn cyclus liep dus weet niet of mijn lf toen ook al kort was.

Nu gaan we voor een tweede kindje, en was direct in ronde 1 zwanger, maar is met 5 weken misgegaan en bloedde al vanaf NOD lichtjes. Toen een ronde geen ei gehad, toen ronde erna meteen weer zwanger, maar wederom al vanaf begin licht bloedverlies en mk met 6 wkn. Ben dus best wel bang dat mijn korte lf er toch voor zorgt dat het niet goed kan innestelen.

12. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    kan me nog herinneren van het topic: gaan voor een 2e kindje idd :(
    volgens mij moet je lf minimaal 9 dagen zijn voor een goede innesteling. duim heel hard voor je in ieder geval!
    enne je test kán idd donkerder, maar weet niet of dat bij iedereen zo is, ik zou het de komende dagen lekker gezellig maken iig :)

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb gelezen dat je lf minimaal 10 moet zijn, en mijn is 9. Dus ja, twijfelgevalletje.

Mijn nod ligt nu op 7 januari, als ik de korte lf aanhoud. Die dag moet ik naar de gyn om te praten over de twee v.mk's, en dan doe ik dus denk ik ook 's ochtends een testje zodat ik hem/haar hopelijk kan vertellen dat ik weer opnieuw zwanger ben en ze misschien meteen maatregelen kunnen nemen :)

Ik ga over een uurtje of 2 weer testen, ben benieuwd of ie dan nog donkerder is! We gaan het vnv of morgenochtend in ieder geval nog even gezellig maken ;)

14. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zal hard voor je duimen iig, is je van harte gegund!

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dank je wel! We gaan goed ons best doen :D haha

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nog even showen :)
    De vier positieve zijn van gisteren, de onderste van vanmorgen :)

We hebben het vandaag dus nog maar even gezellig gemaakt ;)

17. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Top!! Ik zou het morgen voor de zekerheid ook nog even gezellig maken ;) Veel plezier en hopelijk kun je hier over 2 weken een mooie zwangerschapstest showen :D:D:D:D

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ziet er goed uit.

Mss kun je je es verdiepen in tarwekiem ollie, helpt bij innesteling

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja heb ik al eens wat over gelezen maar durf ik niet zomaar te gaan gebruiken.. Heb 7 jan. een afspraak met de gyn., dan ga ik dat eens overleggen. Ben een beetje bang om mijn cyclus in de war te gooien terwijl die altijd zo mooi stabiel is :)

20. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

Nov 8, 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen zeg!! Dat wordt klussen ;)

Even een vraag lengte van LF wat is dat en hoe reken je die uit?

Succes allemaal!!

Share This Page