hey meiden ik heb pas de sensitest extra sensitive ovutesten, en vanaf dat ik ze heb kleuren ze vrij donker, ook al is mijn ei geweest, dan is er nog een vrij duidelijke 2e streep te zien nu vroeg ik voor de grap aan mijn moeder die in de overgang is ( oa door medicatie en chemokuren) om eens voor de grap zo'n testje te doen, en wat zie ik??? POSITIEF hoe kan dit bij iemand van 51 die al 5 jaar in de overgang zit? ik zal sensitest ook eens mailen
en nu hij ingedroogd is mijn vertrouwen in deze testen is nu wel erg gedaald..want positief bij iemand in de overgang lijkt mij niet kunnen en is hij dus vals positief
dat is altijd bij mensen in de overgang, je LH is dan heel hoog en dat wijst op een overgang...en bij vrouwen in vruchtbare periode dat de eisprong eraan komt
Iedereen heeft van nature iets HCG in het lichaam. Vrouwen in de overgang hebben wel een hoger HCG gehalte. Dus misschien zijn die testen zo gevoelig dat ze dat oppikken? O wacht, het zijn ovu testen lees ik nu. Die reageren ook vaak op HCG maardan is de kans groter dat het aan het LH ligt ja.
Ja, ligt inderdaad aan de overgang. Er worden zelfs medicijnen gemaakt van de urine van vrouwen in de overgang, omdat daar veel LH in zit.