Kruidvat 2v5 indroogstreep? Willen jullie aub meekijken.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Izzyfa, 3 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzyfa

Izzyfa Lid

12 feb 2020
    19
    18
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik heb eind november helaas een miskraam gehad met 8 weken. Ik was/ben er zo verdrietig van aangezien we al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden. Mn cyclus is door de miskraam in de war geraakt maar heb met ovulatietesten mn vruchtbare dagen berekend. Op 24 december gaf de test een aanhoudend smiley. Ik vermoed dat mn ei dan een dag later gesprongen is.

Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Als een gek getuurd en wilde zo graag een streep zien dat ik dacht dat ik in de verte wat zag. De test weggelegd en heb er verder niet naar omgekeken. Net kijk ik er naar en zie ik een tweede streep. Ik hoef niet eens te turen. Ik weet dat de test niet meer geldig is maar toch heb ik zelf niet eerder meegemaakt dat er een streep op de kv2v5 is.

Nu vragen jullie je vast af wat mn vraag is...

Heeft er iemand eerder een indroogstreep gehad van de Kruidvat testen en/of ervaring een streep na afleestijd? Was je wel of niet zwanger.

Bijgevoegde bestanden:

2. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Ja deze krijgen indd gewoon een indrogen. Wil je weten of je echt zwanger bent, zit er niets anders op om een nieuwe test te doen.

3. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Tegenwoordig geven ze schijnbaar vaak indrogers. Ik heb dat zelf nog nooit gehad. Omowit bij niet zwanger, streep bij zwanger, zelfs als dat soms buiten afleestijd was.

Nu vind ik je test wel gek opgedroogd met veel ophoping. Dus daarom zou ik deze dan ook wel als negatief beschouwen.

Over 2 dagen weer testen!

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hier regelmatig duidelijke indrogers / voorgedrukte streepjes met deze testen. Zeker bij zeer geconcentreerde urine. Ik zou even een nieuw testje doen :thumup:

5. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde als bij kate87 niet zwanger Omo wit, zwanger streep ook buiten afleestijd. Deze test heeft er wel een rare vlek in. Ik zou overmorgen en als je het niet uithoud morgen opnieuw testen. Succes ga voor je duimen.

Kate87 vindt dit leuk.
  6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Door die vlek er in zou ik er niet op durven vertrouwen... ik zou er ook even een nieuwe test tegenaan gooien

7. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik zou deze ook negatief beschouwen en een nieuwe doen!

Deel Deze Pagina