Zwangerschaptest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sascha81, 31 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    20201231_053835.jpg 20201231_053903.jpg

Ondanks dat ik het allemaal dood eng vind!. En erg onzeker en angstig ben. Wil ik toch mijn testen delen. Weet dat ik beter niet dagelijks moet testen. Want zoals gister had ik een rot dag omdat voor mijn gevoel het streepje lichter was. Terwijl de C lijn ook licht is. Vandaag had ik weer een knaller die donkerder is dan de controle streep. Gister week een digistale test gedaan en was zelfde als 26 Dec. 2-3 had verwacht 3+ Dus dacht meteen gaat het wel goed?.

Mijn onzekerheid komt ook omdat ik 2 dagen af en toe heeel licht bruin had op inlegkruisje. Ik gebruik Utrogestan. En heb sinds ik weet dat ik zwanger ben wat tjaa hoe omschrijf je het eigenlijk?. Lichtje steekjes krampjes?. En dat maakt je bang en onzeker.

Liefs Sascha

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooie testen!
    Gefeliciteerd. Je bruinverlies kan ook komen door het inbrengen vd utro. Alles is door zwangerschap goed doorbloed en het inbrengen kan een addertje irriteren in je schede.
    Krampjes horen erbij, maar kan idd heel eng zijn.

Sascha81 vindt dit leuk.
  3. Chechi

Chechi Niet meer actief

Gefeliciteerd! Je hebt prachtige testen en bent hartstikke zwanger. Ik heb ook bijna dagelijks mini beetjes bruinbloedverlies; het volgt bij mij altijd na een tweede boodschap of na niezen. Precies wat hierboven wordt gezegd; het is beter doorbloed daar beneden en er knapt sneller een adertje. Logisch dat je het allemaal spannend vindt! Vind ik zelf ook. Kom je mee kletsen in het uitgerekende groepje? Daar vinden we ook steun aan elkaar!

Sascha81 vindt dit leuk.
  4. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ze zien er hartstikke goed uit! Niet meer testen hoor. Probeer te genieten want het je bent gewoon zwanger !

Sascha81 vindt dit leuk.
  5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik had ook bruinverlies en gebruikte utrogestan. Volgens mijn gynaecoloog kan je ook door de utrogestan zelf licht bloedverlies hebben, dus niet eens zozeer doordat er met het inbrengen iets wordt beschadigd.

Mooie testen hoor, gefeliciteerd.

Sascha81 vindt dit leuk.
  6. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Zat ik ook over te denken. Vind het zo gek dat het niet steeds is. Heb t als ik utro ingebracht heb en later als er wat uit komt. Heel licht bruin. Word er zo onzeker van.

7. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel Ben ook heel blij met deze testen. Zulke mooie streepjes Alleen dat licht bruine niet Oooh echt! Heb jij dat ook. Dus het is niet gek als je bruin hebt. Hoelang ben jij zwanger?.. Dat is goed welke groep is dat?. Leuk om mee te kletsen

8. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel!, ik weet indd dat het beter is Moet vanaf morgen gewoon niet testen en dan ergens eind volgende week weer eens. Word ook heel onzeker van. En dan dat licht bruine.

9. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Deze reacties doen mij wel goed. Voelde mij zo.somber afgelopen 2 dagen. Had echt het idee dat de bom elk moment kan barsten terwijl de testen zo mooi zijn!. Maar dat kan dus ook door de utro komen. Wat zo gek is dat ik het niet de hele tijd heb. en het alleen zie wanneer het restant eruit komt. Bruin associeer ik met ongesteld worden.
    Dan denk je meteen foute boel.
    Vanochtend dacht ik ook heeeeel licht roze te zien op toilet papier. Je bent nu zo gefocust hierop.
    Andere kant denk ik heb geen bloed heb geen erge krampen. Heb wel vanaf ik het weet dat ik zwanger ben hele lichte krampjes en steekjes moeilijk te omschrijven. maar ik heb het idee dat het erbij hoort. Omdat er iets gaande is❤ En heb ook hele mooie testen. Dus waarom mijzelf zo druk maken?. haha zo probeer even dat negatieve van mij af te schudden en hoop en positiviteit te vinden

Madelie vindt dit leuk.
  10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het broekloeren is heel gewoon hoor. Ik zat ook elk uur op de wc m'n onderbroek en wc papier te bestuderen.
    En voelde ik wat afscheiding dan rende ik naar het toilet om te kijken of het geen bloed was.
    Hier ook wat bruin verloren, hier kwam dat door de utro.

Die spanning is niet raar, zeker niet na een fertiliteitsbehandeling.

Sascha81 vindt dit leuk.
  11. Chechi

Chechi Niet meer actief

Je hebt de groep gevonden zie ik! :)

Sascha81 vindt dit leuk.
  12. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw

Haha moest er wel om lachen dacht ja hoor nu ben ik een broek loerder Haha herkenbaar. Helemaal met die utro wat je verliest.

Oke dus dat is normaal met utro. Jeetje wat fijn om te lezen dat meerdere vrouwen dit hadden en t ook goed gegaan is!.

Nee indd zorgenloos zwanger worden is het niet geweest. Dus indd logisch dat ik nu angstiger ben. Ben nog nooit zover geweest. Dus de angst om dit gevoel te verliezen pfff. Het idee dat je mama en papa word Dat wil je niet kwijt raken!

13. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Jaaaaa

14. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.138
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruik lutinus, bijna hetzelfde alleen is een soort tablet, omdat utro niet werkt bij mij.
    Ik had in het begin ook wel eens bruin of licht roze na inbrengen van lutinus. Of als ik naar de wc ging en mijn darmen van slag waren. Dan kwam er ook beetje bloed.

Elke keer schrik je je eigen dood. Uiteindelijk is het hier wel gestopt!

Deel Deze Pagina