Hoi hoi iedereen, Vanmiddag getest met krdvt licht positief. Wanneer zou de clearblue indicator zwanger aanslaan...had me liefje vanavond al mee willen verrassen.Minder drinken??? Of beter niet drinken ?? Thnx
Ik zie een streep hoor! Hopelijk lopen ze mooi op! Ik kreeg op 12dpo, zwanger 1-2 te zien bij clear blue. Wel met ochtendurine natuurlijk En hoe bedoel je drinken? Alcohol zou ik niet meer gaan drinken met zo'n test in handen
Voor je Nod kan je het best met ochtendurine testen Ander zou je woensdag ochtend een clear blue kunnen doen, denk dat die dan wel aangeeft zwanger
clearbleu zou ik lekker laten voor wat het is, is duidelijk genoeg toch en anders ff paar dagen wachten. heb je die met indicator? die kan je eerder doen.
Ik zou met de cb nog even wachten. Grote kans dat die nog niet zwanger aangeeft. Als je morgen of overmorgen een donkerde streep hebt zou ik het doen. Voorzichtig gefeliciteerd
Dank je wel logan...jaa beckje heb eentje met indicator liggen staat 5dagen voor Nod op.ook nieuw voor mij
Gisterenavond toch maar de cleurblue geprobrobeerd op 9dpo dus en deze gaf Zwanger aan. Ingepakt en aan manlief gegeven. (Toch gelukt) . We zijn super blij dat we ons derde kindje mogen verwelkomen.