Kruidvat 2v5 lichte streep action omo wit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Gefeliciteerd hoor! Een duidelijke streep :)

2. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Zou morgen ochtend testen maar kon het net niet laten. Maar nou lijkt de streep wel lichter. Ik weet dat middag urine meer verdund is maar had verwacht dat hij toch donkerder zou zijn omdat we 2 dagen verder zijn. Ben nu super bang dat het niet goed zit :(
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Bovenste is trouwens van vandaag

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    in het begin kan de geconcentreerdheid van de urine echt het verschil maken. Zie dat je eigenlijk nog voor NOD zit. Dan is het echt belangrijk om ochtendurine/geconcentreerde urine te hebben. Dus nog niet meteen panikeren en morgenochtend even met ochtendurine/geconcentreerde urine testen

5. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ok is goed zal morgen ochtend nog even testen hopelijk dan weer duidelijkere streep. Dank je wel voor je reactie :)

6. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hey meid, mijn testen leken ook wel lichter te worden en zat ook 2 dagen verschil tussen, ik was ook super bang dat het toch niet goed zou gaan maar ben nu toch echt 12 weken zwanger en 2x een goede echo dus maak je niet teveel zorgen!
    Natuurlijk kan het voor je NOD nog mis gaan maar probeer daar niet teveel aan te denken. Ik vind je testen mooi opgelopen!
    Je hebt nu met middag urine getest en dat is een stuk minder geconcentreerd dan ochtendurine en daarbij is die onderste test al opgedroogd en die andere is nog nieuw. Dus dat kan je niet echt vergelijken. Mijn eerste knaltest was van de moeders voor moeders test.
    Ben zelf na mijn NOD gestopt met testen want werd er veel te onzeker van. Nergens voor nodig :)

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank je wel dat stelt me toch weer wat gerust!!:D
    Moet gewoon morgen ff met ochtendurine doen en hopelijk dan duidelijk zodat ik met een gerust hart kan uit kijken naar de eerste echo

8. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Helaas toch vanmorgen een lichtere streep:(
    Ben bang dat dit niet goed meer gaat ben er kapot van.

Bijgevoegde bestanden:

9. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ziet er idd niet goed uit,sterkte!

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bah kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt. Terwijl ze eerst wel mooi opliepen! Sterkte!

11. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Snap er nu echt niks meer van!!! Ik kon het niet geloven dus deed met mijn 2e urine nog een test. En tot mijn grote verbazing een donkere streep. En hij lijkt zelfs wel donkerder dan die van vrijdag!!
    Wat moet ik hier nou van denken?
    Bovenste test is die van vrijdag en vandaag en onderste is die eerste van vanmorgen en de 2e

Bijgevoegde bestanden:

12. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend zeg!

Mss vind je het vervelend dat ik het zeg, maar ik zou op een gegeven moment stoppen met testen. Alleen een echo geeft iets meer zekerheid en daarvoor is het te vroeg.

Het is onwijs lastig en onzeker, maar doortesten maakt het alleen maar onzekerder

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    kijk ook eens naar de controlestrepen. Volgens mij is op de lichtere test de controlestreep ook lichter. Oftewel er zit minder kleurstof in de hele test en dan is het logisch dat de test lichter lijkt, maar dit is dan onterecht

14. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Haha nee vind ik niet vervelend hoor. Ik snap precies wat je bedoeld het is meer de onzekerheid dat ik dan blijf testen. Ik heb 30 maart me echo met 7weken 2 dagen dus dan heb ik pas echt zekerheid.

15. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja nu je het zegt zie ik het ook. Gelukkig over 3 weken echo dus dan duidelijkheid welke kant dit ook zal zijn. Moet het nu maar gewoon gaan los laten want als het mis gaat heb ik hier toch geen invloed op en kom ik er ook pas achter bij de echo omdat ik in kunstmatige cyclus zit.

Deel Deze Pagina