Hoi meiden, 1e ronde na de pil lijkt oneindig. Wat denken jullie van dit rijtje? Het zijn de dipsticks van Sensitest. De dagen voor cyclusdag 25 waren witte (=geen) testlijntjes, dus negatief
Die van dag 25 gaat richting positief maar dan heb je wel een korte piek gehad, aangezien de 2e weer hartstikke wit is. Op welke tijdsstippen test je? Denk dat t makkelijker is om eerst een menstruatie af te wachten. Dan weet je ongeveer wanneer je eisprong plaats gaat vinden, dan hoef je geen fortuin aan ovulatietesten te gebruiken.
Testen zijn met tweede urine van de dag en rond die piek twee keer per dag. De donkerste is om 10.00 uur en de tweede om 15.00 uur. De dag daarvoor (die er niet op staat) was ook tweede urine vd dag, dus 24 uur voor de donkerste. Mocht de donkerste een ei aankondigen was het een hele korte piek inderdaad. Een menstruatie afwachten zou idd het meest makkelijk en goedkoop zijn. De allereerste keer dat ik met de pil stopte voor ons eerste kindje was mijn cyclus 72(?!) dagen. Wel met eisprong, want ben in die cyclus zwanger geraakt. Vind het zonde om mijn ei te missen met zulke lange cyclussen. Cyclussen daarna waren gemiddeld 35 dagen, stuk korter dus, maar nog steeds vrij lang om een ei te missen
72? Wow! Dan zou ik nog even doortesten Als je op dezelfde tijdsstippen test moet je m een keer vinden en dan zijn ze betrouwbaar. Ik heb de laatste keer ook geen knaltest gehad maar was daarna wel zwanger (liep alleen wel uit op een mk).Dag 25 zou dus positief kunnen zijn.... maar voor de zekerheid zou ik nog even doorgaan. Vervelend dat je zo lang moet wachten. Als je dan eindelijk een knaltest hebt, ben je bijna net zo blij als met een positieve zw.schapstest
Hahah nou zeker, hoe blij kan je zijn met het vinden van een ei ... Ik zie dat je twee keer een miskraam hebt gehad, wat naar joh
Helaas wel ja De laatste is net een week geleden. Mag dus ook weer aan de slag met ovulatietesten.. Hoop dat mn cyclus snel weer op gang is!
Ik heb deze testen ook gebruikt en werden niet donkerder dan jou dag 25... Liep binnen 1 dag op en in 1 dag weer af. Was wel die ronde zwanger Maar misschien moet je voor de zekerheid maar doortesten.
Ha, dat stemt positief betreft de hoop op een niet heeeele lange cyclus! Dankje, test inderdaad gewoon door voor de zekerheid!