ik snap het niet meer...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jesje1982, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden ik snap er niks meer van, zal even mijn verhaal uitleggen...
    ik heb 6 dagen voor nod(bij mijn vorige cyclus) een kvtest gedaan en binnen de tijd een vaag streepje, toen heb ik er nog een paar gedaan, allemaal voor nod en bij allemaal een vaag streepje, streepje werd wel iets donkerder maar niet veel. de laatste test die ik had gedaan was 2 dagen voor nod en weer een streepje, maar toch ben ik die dag ongi geworden. ben nu nog ongi en had nog een test liggen en dacht is kijken wat ie nu zegt en ja hoor weer een streepje binnen de tijd en dit is echt wel de duidelijkste. ik krijg ze niet op de foto, maar streepje staat er echt, mijn zus heeft ze ook gezien en ziet ze ook staan. ik ben echt wel flink ongi, dus ben gewoon niet zwanger, maar ik heb wel eens vaker getest met kv en als ik niet zwanger was waren ze allemaal omowit en nu dit...
    zijn die testen dan veranderd ofzo? dat ze vaker van dit soort streepjes binnen de tijd geven? ik heb niet zo'n goede camera anders kon ik er een foto van maken. en ondanks dat ik nu flink ongi ben ga ik toch weer twijfelen of ik dan echt niet zwanger ben hihi, ik had vandaag eigeenlijk ongi moeten worden.

oh ja temp is ook nooit naar beneden gegaan voor of tijdens mijn ongi, maar ik dacht dat dat aan het weer lag, omdat het nu zo warm is.

wat zouden jullie doen als je mij was? een ander merk test nog proberen of het gewoon laten voor wat het is?

2. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Jesje,

Het kan denk ik 2 kanten op. Of je was zwanger en het is heeeel vroeg misgegaan, dus een vroege miskraam. Of je bent gewoon nog steeds zwanger. Maar aangezien je schrijft dat je echt flink ongesteld bent, ben ik bang dat het er niet heel goed uitziet.
    Ik zou nu een paar dagen wachten met testen en dan nog een keer proberen. Als het een vroege miskraam is, dan zal het streepje weer lichter worden en uiteindelijk verdwijnen.
    Heb je een foto van je testen? Dan kunnen we eens meekijken of ze echt positief zijn.

Succes!

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Het lijkt er inderdaad op dat het in een vroeg stadium mis gegaan zal zijn. Dat is een van de "nadelen/gevaren" van te vroeg testen...

Maar er is altijd nog een beetje hoop he!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja ik denk zelf ook dat het vroeg is mis gegaan, maar het vreemde is, is dat het streepje vandaag iets duidelijker was, dat vind ik zo gek. Ik krijg het niet op de foto, heb een slechte camera, heb van alles geprobeerd, maar het lukt echt niet helaas. Mijn zus heeft ze wel gezien en vond ze ook positief, zij heeft 4 kinderen dus wel ervaring haha, maar de andere testen heb ik ook weg gegooid toen ik bloed verloor. Nu las ik op google wel dat sommige mensen zwanger waren van een tweeling en dat er dan 1 een miskraam werd en dat ze daardoor bloed verloren. Ik denk dat ik morgen even een ander merk test ga kopen en daarmee ga testen, eens kijken wat die zegt

Deel Deze Pagina